AHLI PKR JIKA INGIN MEMBANTU ..BOLEH DAPATKAN T SHIRT ATAU TERUS SAJA KE TABUNG.USAHA RAKYAT MARHAEN

 


NORMAN RADZUAN






Saya sgt simpati melihat live Iswardy Morni duduk di lantai dan diakhiri live tersebut dia ada menjual t-shirt utk mencari dana membeli kembali HP, komputer, meja dan kerusi.

Kita tidak perlu menyalahkan pegawai PDRM kerana ia adalah SOP siasatan. Apa yg perlu kita lakukan adalah membantu beliau utk nemiliki kembali kelengkapan utk memudahkan beliau membuat live seperti selalu.

Saya lihat ramai penonton setia live beliau. Semalam di Youtube lebih 40 ribu tontonan. Jika 5% dari mereka menyumbangkan RM20 seorang pun sgt menbantu utk beliau rasanya buat masa ni.

Ramai yg tidak tahu Iswardy selalu menghulurkan bantuan kpd fakir miskin di Sabah. Jadi bila dia dlm kesusahan apa salah kita pula membantunya. Esok lusa mungkin kita diuji dgn sakit dan sebagainya kita tidak tahu

Jadi saya ingin mengajak sahabat2 di luar sana membantu tak byk sedikit kpd saudara Iswardy. Kita bantu niatkan ikhlas utk mereka yg memerlukan.

Saya tiada contact number Iswardy. Di harap pihak yg berkenaan... sila aktifkan no akaun utk bantuan boleh disalurkan kepadanya oleh mereka yg ingin membantu... Insyallah.

Finniey Siti Norffinie Yassin harap dpt bantu...Utk pengetahuan Iswardy selalu menghulurkan bantuan kpd fakir2 miskin di Sabah melalui Finniey ( Ahli PKR Putatan ). Kita tunggu maklum balas darinya.

Saya difahamkan nombor di bawah tersebut adalah akaun rasmi. Sebenarnya ia akaun penjualan tshirt...tapi ingin menderma boleh jugalah berbuat demikian.

No comments: