BERGAMBAR : Anwar merasmikan Persidangan Antarabangsa Sejarah dan Budaya 2019

Imej mungkin mengandungi: 1 orang, sut dan dalaman

Menyampaikan ucaptama, dan turut merasmikan Persidangan Antarabangsa Sejarah dan Budaya 2019 di ISTAC-IIUM tengahari tadi.

Imej mungkin mengandungi: satu atau lebih orang, orang duduk, orang ramai dan dalaman
Imej mungkin mengandungi: 2 orang, orang duduk, jambang, sut dan dalaman
Imej mungkin mengandungi: 5 orang, orang senyum, orang berdiri, sut dan dalaman



WALAUNTIT BAKAL DISAMAN?



Oleh: spark Nauza





Kan dah kene lapor polis... takyah spin semalam kata ehh bukan boikot...  kami kempen je.

Yg korang tak nampak sape yg gerakkan 'kempen' ni ... antaranya blogger haprak omak kau ni..

Sori to say la... omak ko ni la yg korang percaya... bebetul kenal ke sape hanisah ni?

Kalau org camni buat fitnah..  aku tak terkejut pun...

takpe guys . runtuhkan je bisnes macam ecosave tu .

Nanti pekerja melayu tu kene buang kerja.. apa ada hal... korang ambik la keje dgn korang.

Kan korang suka benda camni.  aritu sibuk nk berparang .  ikut emosi..  kesan dia fikir tak.. anak ko jadi yatim.. bini ko jadi janda fikir ke.?..

Skrg nk boikot produk cina pulak... suka ati korang je kan..  korang mungkin dah kaya.. tp pernah fikir tak Islam ( saudara seagama) yg kerja kat econsave.. speedmart.. sri ternak.. kilang biskut jakob.. kilang kicap kipas. .. kilang minyak buruh ( dari proses ambik sawit sampai jual di kedai) bakal ilang pekerjaan sebab tindakan haprak ni.

nk utamakan barang Islam tu bagus... tp nk tabur pasir dalam periuk nasik org tu bodoh...

Agak2 kalau periuk nasik ko kene tabur nasib ape rasa?.. pahit.. kelat?..

Benda kat laman sosial ni.. nk share..  fikir 14 kali dulu bro..... buka. senang jari tu klik like...

ni la antara fitnah akhir zaman.. nk jadi pembela bangsa konon.. tp tak sedar bunuh bangsa sendiri.


TOKOH MAAL HIJRAH TOLAK FITNAH MUSNAH KEHARMONIAN

HENTI BODOHKAN RAKYAT KONON DAP BERI KEWARGANEGARAAN

TAK SETUJU ANWAR JADI PM JANGAN FITNAH

GAMBAR HARI INI..


(function() { var d = document, w = window; w

TIDAK RASA BERDOSAKAH MEMFITNAH?

“Oleh itu, saya telah mengarahkan Peguam saya untuk mengambil tindakan undang-undang di mana satu Notis Tuntutan telah diserahkan kepada Raz...