KITA BERKENALAN DENGAN BANI JAWI

MARI KITA BERKENALAN DENGAN BANI JAWI
Lepas dapat upah buat demo baju merah dari UMNO..
Maka Melayu Bani Jawi pun singgah kedai Mangum dan TOTO untuk cari rezeki.. serta berYamseng di kedai2 Arak..

Wallawei..
Inilah dia keturunan Bani Jawi yang mendakwa mereka dari jurai keturunan Nabi Ibrahim dan Siti Khoturah..
Sebenarnya kesah Tanah Jawi dan Bani Jawi ni hanyalah cerita rekaan pendakwah syiah dari Tanah Yaman yg datang bertaqiah menyebarkan fahaman syiah mereka ke atas umat melayu di seluruh kepulauan Nusantara pada zaman dahulu..
Teuku Zacharyah Iskandar
Admin FB : Anak Muda Bangkit Hancurkan UMNO dan Wala'unta
Like   Comment   

MAI KITA LIHAT PEMANDANGAN LEPAS PERHIMPUNAN MELAYU???

 


PAS punca penyertaan himpunan di luar jangka
KUALA LUMPUR - Penganjur perhimpunan baju merah, Tan Sri Annuar Musa mengakui beliau ada menghubungi pemimpin PAS untuk mempelawa parti itu untuk serta dalam program itu.
"Saya akui saya berhubung secara langsung dengan pimpinan PAS, Datuk Takiyuddin Hassan, secara tidak rasmi mereka tidak halang ahli-ahli datang, itu pun sudah cukup bagi kita.
"Saya tak tahu (berapa ahli PAS hadir) sebab saya diberitahu secara tidak formal, mereka menjanjikan 10,000 ahli akan turut hadir," katanya kepada pemberita selepas berakhirnya Himpunan Baju Merah di Padang Merbok, di sini, hari ini.
Teuku Zacharyah Iskandar
Admin FB : Anak Muda Bangkit Hancurkan UMNO & PAS

BN GAGAL BASMI KEMISKINAN MELAYU SELEPAS 58 TAHUN

BAJU MERAH: HIMPUNAN SOKONG NAJIB, BUKAN MELAYU

DULU KUTUK BERSIH MACAM MACAM...LA NI KENA BALIK..




Aku tak mau kata apa..cuma nak kata depa ni kurang cerdik kerana

1..Apa matlamat depa nak p dok kutuk dan hentam DAP
2. DAP rampas tanah Melayu ka..DAP tipu Melayu ka?
3. Bukan 58 tahun  merdeka , siapa yang perintah Negara ini?
4. http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/selepas-52-tahun-melayu-masih-mundur-kerana-terikat-kata-tokoh-perniagaan.
5.http://alhusseyn51.blogspot.my/2015/09/apa-ancaman-saya-tidak-tahuku-li-tanya.html#!/tcmbck

Kata KULI dia tak terasa terancam sebab katanya dalam negara ini, semuanya Melayu pegang. Kerja ,MB,GLC semuanya Melayu..yang terancamnya siapa? Oooo orang Melayu pemalas kot..bayangkan..nak hantar demo pun bawa dengan bas lagi...alaaa... semuanya nak free... inilah Melayu pemalas sebenarnya..

Siapa yang rajin...?? Kaum tionghua dan kini kaum India memang rajin berusaha...sekarang bangla,Indon,Acheh, Mynmar, malah berbagai bangsa lagi cari rezeki di negara ini...Melayu hisap dadah banyaksampai di jengka dan kawasan pedalaman pun dah habis lingkup Melayu.

Pemerintah Melayu buat apa?  nak hilangkan isu 42 billion dan 2.6 billion...sama macam kes dudlu dulu juga la..diam macam tu saja...alih isu,guna isu kaum,..last last menang lagi pilihanraya...sebab apa? sebab penduduk luar bandar malas fikir....

Apa pula kata peniaga di Kuala 
Lumpur? ...nak kata apa?..bila ada double standard?....sampah merata..kalau BERSIH buat sampah..kena kutuk 4 hari 4 malam.,tak masuk lagi komen sana sini..meluat la dengar...

Sekarang baru tahu siapa yang merosak kan negara? maki polis,salahkan peniaga cina..awat kat Petaling Street tu bangsa asing saja ka yang pergi membeli belah situ?....tak ada..semua orang pergi situ....

So...untuk masa ini boleh dikatakan bahawa menteri yang menyokong perhimpunan ini memang tak bijak. Tak gitu PM?
Atau mana 42 billion n juga siapa yang derma 2.6 billion hilang?.....

(function() { var d = document, w = window; w

Anwar doesn’t rule out possibility of working with Umno