Putera Arab Saudi Rogol, Bunuh dan campak wanita tepi jalan..???


TEHRAN, 2 Jun (MNA) – Polis di Jeddah, Arab Saudi telah mengesahkan berita bahawa seorang gadis telah dirogol dan dibunuh oleh seorang putera Saudi.

Skandal itu merupakan satu lagi dalam satu rangkaian skandal moral dan etika pada raja-raja rasuah Saudi yang korup dan jenayah mereka terhadap rakyat Saudi.

Cerita ini bermula apabila saksi di Samer, pinggir bandar Jeddah, melihat perempuan digugurkan daripada kereta JMC. Rakyat yang menyaksikan peristiwa itu segera membaluti gadis dengan selimut dan menghubungi polis.

Selepas polis tiba, siasatan awal menunjukkan bahawa gadis itu telah meninggal dunia. Nombor plat JMC dimasukkan ke dalam sistem pengawasan kereta polis trafik dan ia menunjukkan bahawa ia dipunyai oleh seorang putera Saudi.

Kemudian, siasatan menyeluruh telah dilancarkan, dengan keputusan awal bahawa putera itu tidak lain tak bukan ialah Khalid bin Sa’ad bin Abdul Aziz al-Saud, yang, bertemu dengan gadis itu pada malam Rabu di pusat membeli-belah Al-Tuhayat . Gadis itu mencabar putera raja berkenaan.

Gadis itu diculik oleh sekutu itu putera dan dipindahkan ke tempat yang tidak diketahui di mana beliau telah diserang secara seksual. Apabila dia cuba melarikan diri, dia dibunuh dan mayatnya dicampak di tepi jalan.
Tetapi media dikawal kerajaan tidak melaporkan apa-apa kejadian. Kalaulah tidak kerana media antarabangsa dan internet, kebanyakan cerita-cerita ini tidak akan diketahui umum.


Suarainsan.net

The making of.... Dyana Sofya (2)

The making of.... Dyana Sofya (2)

June 1, 2014 at 8:30pm
.....sambungan

Sebelah malamnya pula, aku jolok sekali lagi dan kali ini berserta dengan gambar. Meletup!!




Apa yang aku tulis tu tak betul. Walaupun nama Dyana sudah mula dipertimbangkan, tapi  tidak mendapat sokongan dari kempinan DAP Perak.  I took a gamble, kalau jadi..bagus. Tapi kalau tak jadi, aku cuma perlu minta maaf kat Dyana. Sebab aku buat tanpa pengetahuan , apatahlagi kebenaran daripadanya. Selain daripada mahukan sesuatu kelainan dari DAP, aku juga nak sabotaj Nga Kor Ming. Ha.ha. niat aku pun serong.

Anyway, beberapa kawan FB mula bercakap pasal Dyana dengan dimulai oleh Ah Lis. Dan dalam masa satu hari, Dyana sudah jadi terkenal.
11 Mei 2014, Geng Kuan Yau mula bertindak agresif mempromosikan beliau tapi Geng Kula langsung tak ada berita dalam FB. Mungkin geng Kula tak ada orang yang aktif berfesbuk. Kula hanya mengharapkan suratkhabar Tamil dan ini menyebabkan nama Manogaran tenggelam.

12 Mei, adalah hari Penamaan Calon di Bukit Gelugor dan aku buat lagi satu posting, sambil menyiarkan gambar aku dengan Guan Eng seolah-olah berjumpa Guan Eng di Penang.


Wei..ini gambar tahun 2011 la. Tapi ramai yang percaya.

Nama Dyana sudah diperkatakan sepanjang masa dalam FB. Budak muda tak payah cakap la, tapi yang tua pun terkesima. Kih..kih..kih…gatai!! Tapi itu yang aku mau.

Aku tak post apa-apa tentang Dyana sebab semua orang tengah sibuk dengan Penamaan Calon Bukit Gelugor. Namun, Dyanamania  yang baru bermula menarik perhatian seorang kawan aku dalam DAP Penang dan dia minta aku tolong untuk melobi. No problem tapi jangan kacau aku sebab aku tak mau terima sebarang arahan. Malah Dyana sendiri tak tau apa-apa. Tapi aku perlukan dia dan dia jadi kabel aku untuk mencapai pemimpin tinggi DAP.

Petang tu, aku berkonspirasi dengan Otai Manjung.



13 Mei 2014, Aku ada kerja di Bagan Serai, nak pergi tengok kambing. Bila balik sebelah petang, aku ingat nak up lagi satu posting tapi Mat Said pulak buat kacau di Terengganu. Maka habis la semua orang bertumpu ke Terengganu. Dyana ditinggalkan. Namun begitu, Otai Manjung dah siang-siang publish Dyana Sofya Fan Club.



Sambutan yang diberikan diluar jangkaan. 116 share dalam masa hanya beberapa jam. Bukan setakat sambutan di Fesbuk, malah Malaysakini juga sudah mula membuat spekulasi. Dan dalam masa tak sampai 24 jam, Page Dyana Sofya berjaya mendapat 1000 likes. Wow!!



Dan pada malam itu juga, aku tambah petrol kepada api yang dah menyala.



Apa lagi…maka tercipta lah Dyanamania.

[LIVE] 020614 - Ust Haslin - Ust Fauzi - Ust Firdaus ~"Beli Yg Murah atau Yg Halal" AKAN BERMULA SEBENTAR LAGI


BAIKNYA BANK RAKYAT

Kuli mempersoalkan kenapa satu pinjaman istimewa yang diberikan kepada Deepak tanpa faedah. Menurut Ku Li ,Deepak bukannya bumiputera sedangkan bumiputera sendiri sukar mendapat pinjamana sedemikian.
Pendedahan yang dibuat Datuk Sabaruddin Chik setelah belaiu di pecat sebagai Pengerusi Bank Rakyat menggantikan Hassan Malik.

Hassan yang meenggantikan Sabaruddin berkata tak ada kesalahan disebabkan  menteridan rundingan itu melepasi semua sekatan yang ada. Beliau yang digelar hassan ayam kerana menjelaskan jika harga ayam tinggi rakyat tidak perlu makan ayam. Patut otak macam ayam.Celaka punya Menteri.Otak ada tak mau guna untuk membela nasib rakyat.

Polisi Bank Rakyat yang membenarkan peniaga permaidani Deepak Jaikishan membayar pinjaman RM32 jutanya tanpa faedah turut membuatkan bekas menteri kewangan, Tengku Razaleigh Hamzah mempersoalkannya kerana peniaga Bumiputera juga tidak mendapat perjanjian istimewa sebegitu. – Gambar The Malaysian Insider, 2 Jun, 2014.
Bekas menteri kewangan, Tengku Razaleigh Hamzah turut mempersoalkan polisi Bank Rakyat untuk membenarkan peniaga permaidani Deepak Jaikishan membayar pinjaman RM32 jutanya tanpa faedah, mengatakan ianya bukan amalan biasa perbankan.

(function() { var d = document, w = window; w

WING'S HUKUM KARMA { OFFICIAL VIDEO } KHAS BUAT ATOK 96..