Cecil Abraham- PECAH LOBANG

Peguam Americk Singh Sidhu mendakwa, peguam Cecil Abraham memberitahunya bahawa beliau menyediakan akuan bersumpah kedua (SD) untuk bekas penyiasat persendirian P Balasubramaniam atas arahan perdana menteri.

Americk, bekas peguam kepada mendiang Balasubramaniam atau lebih dikenali sebagai PI Bala dikatakan mendedahkan perkara ini semasa mesyuarat agung tahunan Bar Malaysia di Kuala Lumpur hari ini.

Peguam Sivarasa Rasiah melaporkan perkembangan itu melalui pesanan tweet semasa AGM, yang sedang berlangung ketika laporan ini ditulis.

MAMAT INI DIAM PADA MULANYA

Penubuhan RCI, kertas putih penting siasat penglibatan pihak ketiga — Shafie Apdal


14 hari pertama bila orang suluk masuk dan menceroboh Sabah, mamat ini diam.Kemudian beliau mengikut sepertimana rakan-rakan di kuala Lumpur. Tuduh sana sini.Sebar fitnah sana sini.Selepas Tian Chua kemudian Anwar.Adooiii, hilang akai rupanya orang politik.Macamana pemikiran orang politik macam budak sekolah?

Patut lah negara tak boleh maju.$00 universiti yang disenaraikan ,rangkin ke 400 pun tak ada bagi standart Universiti dunia.adoiii macamana la anak aku nak masuk Universiti yang tak ada kelas.

Ok lah kalau macam tu, kembali ke isu mamat ni, Isu mamat ni pun tak selesai,...kemudian bila ekoq terpalit, dia dok meracau.Bukan kemain lagi dia ni.

Apakah Zahida Rafik Menjadi 'Pengurus Dan Penyimpan' Duit ...

  Musa Aman mahu saudara dikena tindakan, tapi takut ...



Yang bawah ni....adoiiii macamana budak sekolah nak cerdik, kalau dah menteri cakap cam ni. BIla tanya apa diapusing? nanti bila sampai masa.Sampai habis pilihanraya ka bro...atau takut kena saman?..ha..ha..ha malu kaum guru.Awat la hangpa dapat menteri cam ni.

Tuduhan Muhyiddin melampau, skrip huru-hara untuk takutkan rakyat »

Shamsul-Iskandar "Tuduhan Muhyiddin membuktikan betapa terdesaknya Umno BN terhadap perubahan rakyat kepada Pakatan Rakyat,"…
 Read More »

(function() { var d = document, w = window; w

KERAJAAN GAGAL..KAU SEMBANG BAB BIJIK

  Orang sibuk pasal tak boleh beraya kat Kg angkara kegagalan kerajaan tebuk atap, ko plak sibuk sembang pasal bijik....