MGID

CERAMAH DSAI

Ceramah 1
Tempat: Dewan Uplifting Society Kpg Cross Street
Masa : 8.00 mlm - 11.00 mlm YB DSAI dijangka sampai 8.30 mlm Contact Person: Dr Ben Lee 016 4462200

Ceramah 2
Tempat: Markaz JDM Pekan Pmtg Pauh
Jalan Permatang Pasir> Masa : 9.30 mlm - 12.00 mlm
YB DSAI di jangka sampai 10.00 mlm
Contact Person: Kak Mah 012 4239282 / Hj Ramli Bulat 012 4597294

Ceramah 3
Tempat : Bukit Indra Muda
Masa : 9.30 - 12.00 mlm
Contact Person: Hj Manap 019 4449666
Harap YB/tuan/puan dapat hadir bersama dan mohon diwar-warkan program ini kepada anggota dan penyokong parti

LAWATAN YB SALLEH MAN DI KAMPUNG CINA BUKIT MERAH









PERATANG PAUH 19HB.Lawatan bakal YB Permatang Pasir Us Salleh man ke perkampungan kaum Tionghua bersama Yb dari PKR ke perkampungan mereka berdekatan Permatang pauh.Sambutan terhadap beliau amat membanggakan kerana beliau mewarisi khidmat YB Hamdan sebelum ini.

Lawatan yang dilakukan sekitar jam 530 petang tadi dilakukan untuk menyakinkan masyarakat Tionghua bahawa PAS dan Pakatan Rakyat adalah pembela nasib rakyat semua.



CERAMAH DATO DR MAHFUZ SEMALAM




KUBANG SEMANG-Ceramah malam semalam di kemudi oleh Dato Dr Mahfuz dari Johor dimana beliau mengulas mengenai jasa Tan Sri Muhyiddin dimana selama sejak merdeka dan sebelumnya , Johor mempunyai cuti umum pada hai Jumaat dan orang yang memindanya adalah Tan Sri Muhyiddin kepada hari Ahad.
Beliau juga mengulas mengenai wilayah pembanggunan iskandarIa adalah tapak eksperimen kepada pembubaran dasar dasar Bumiputera yang lain. Eksperimen telah terbukti diperingkat awal lagi apabila Perdana Menteri akur dengan penghapusan ekuiti 30% Bumiputera di WPI. Malah lebih terbukti apabila Perdana Menteri memberi isyarat ia akan diteruskan di pembangunan-pembangunan lain. Canang sudah dipukul dan bunyinya teramat sumbang dan menyakitkan telinga. Yang bersorak sorai adalah Singapura. Dari mana idea ini datang kalau tidak ada yang menasihatinya atau paling tidak ada orang yang menyebutnya. Melobi sudah pasti berlaku.

Kalau ada pelaburan dari Timur Tengah pun, ia akan melalui syarikat usahasama dengan Singapura dan masih di bawah kawalan Singapura kerana mereka berpengkalan di sana.
Kata putus Suara Melayu dari Timur Tengah adalah;
Kekalkan hak Bumiputera, perkuatkan dan pertambahkan hak Bumiputera. Kedudukan Singapura dalam WPI adalah setaraf Perdana Menteri dan ini adalah Haram. Singapura tidak boleh ada apa-apa kaitan atau suara dalam WPI melainkan sebagai pelabur seperti pelabur-pelabur lain dari India dan Cina yang menurut tatacara pelaburan.

KITA AKAN BERTANYA KEPADA RAKAN KONGSI ROHAIZAT IAITU YUSRI DAN JUGA HAIRUDDIN

Rohaizat tak lakukan penyelewengan - Ahmad

Sekiranya benar, kita akan bertanya kepada YUsri dan jika ada sesiapa yang tahu mengenai penyelewengan RM70,000 duit Khairuddin dan juga rakan kongsinya Yusri.Kita akan cuba dapatkan maklumat.

(function() { var d = document, w = window; w

CERITA MATA LEBAM ANWAR ANGKARA TUN/ANWAR DI PUKUL [PIDATO DATUK EZAM GE...