23 Remaja Hilang Di Villa Nabila Angkara Hantu - Fakta Atau Auta?



 JANGAN DOK KALUT SOAL ORANG HILANG JIKA TAK ADA BERITA DARI PIHAK BERKUASA. TAKUTKAN Umno  LAGI ADA FAEDAH SEBAB Umno PUN SAMA GAK CAM HANTU YANG PANDAI MENGHILANGKAN DUIT DAN MEMBALUN HARTA WANG HINGGIT RAKYAT.  http://sozcyili.blogspot.com/2013/11/23-remaja-hilang-di-villa-nabila.html

23 Remaja Hilang Di Villa Nabila Angkara Hantu - Fakta Atau Auta?

Kepala hotak Soz Cyili on Monday, November 18, 2013
Sekarang neh depa dok kata ada 23 orang hilang selepas memasuki villa Nabila. Heboh la kat media sosial pasal villa Nabila neh. Angkara hantu bagai. Sekali baca memang seram gile ah la kan. Korang boleh tengok juga gambar2 kat bawah neh. Di mana dorang cakap POLIS pun dah sampai kat sini untuk mencari 23 remaja yang hilang tue.

Sebelum tue yang masuk ke dalam villa tue 30 orang. Tapi 7 dari mereka berjaya keluar hidup2. Manakala 23 lagi tak keluar sampai la sekarang neh. Tatau hidup mahupun mati.

Lihat gambar2 berkaita dulu ;





Aku terai godek2 berita mengenai isu kehilangan 23 remaja neh. Aku tengok HARAM ada. Kalau betul ada 23 remaja hilang, apsal tak keluar paper? Apsal tak keluar berita? Apsal mak bapak tak cakap apa2? So kat sini aku dah rasa pelik la juga kan.

Kalau betul ada kehilangan mesti wartawan dah kecoh2 punya. Ini kan Malaysia beb. Apsal sampai sekarang takde sapa2 yang tampil update isu mengenai kehilangan neh?

Tue satu part.

Yang kedua. Yelah ko nak kata polis dah berkumpul apa bagai kat situ. Apsal polis tak update apa2 pun kat wall rasmi depa? Kat facebook polis, kalau ada apa2 kes terkini yang polis sedang siasat, polis mesti update punya la. Aku tahu la sebab aku follow semua berita2 polis neh. Aku kan rakyat yang bertanggungjawab.

Muahaha..

Yang ketiga. Aku nampak depa dok sibuk dok update citer orang hilang la ada kaitan dengan hantu bagai la apa la. Please la.

Apa jadahnya ko ingat hantu nak culik dan bunuh orang?

Hantu selalunya di sinonimkan dengan syaitan. Apa yang syaitan suka buat? Sesatkan manusia. Point? Untuk masuk neraka. So? Ko fikir hantu akan bunuh orang? No way.

Apa yang hantu nak buat [konon la kalau hantu tue wujud kan] ialah dia nak manusia2 itu sesat dan jauh dari perintah Allah supaya masing2 boleh masuk neraka bersama2 geng2 syaitan.

Takan mao la dia nak manusia2 itu mati.

Kalau mati dalam keadaan jahil dia suka la. Bukan mati dalam keadaan beriman.

Kesimpulan nya citer2 pasal hantu neh memang aku tak percaya. Manusia jek yang suka buat kerja2 jahat neh. Hantu [syaitan] pun jahat juga. Tapi limit dia ialah hasut manusia buat benda sesat. Dan manusia mungkin mati akibat terlibat dalam benda sesat. Bukan sebab mati kena culik dan bunuh dengan hantu.

Dan sebaran citer2 merepek tanpa kesahihan yang nyata memang mengarut. Mengajak manusia takut pada benda2 begini nak buat apa kau?

Akal ada ke takde hah?

Aku harap berhenti la sebar benda2 mengarut. Kalau betul 23 remaja hilang, oke fine, jom sebarkan gambar2 depa supaya kita boleh bantu mereka kembali pulang ke pangkuan keluarga. Jangan2 bukan hilang tapi tersesat sebab lokasi macam hutan2 aje.

Rujuk gambar lagi kat bawah neh ;




Sudah2 la tue memperbodohkan minda orang melayu. Kalau betul depa hilang, buktikan. Jangan buat citer sembang kencang oke. Kalau sungguh hilang aku takde hal nak percaya benda2 gini. Yang aku susah nak percaya, kehilangan dorang pun tak sahih lagi tapi heboh macam apa. Siap heret polis apa bagai lagi.

Adoyaiii..

BTW, POLIS mohon ulas boleh?

Betul ke depa hilang ataupun tidak?

Rujukan kat bawah neh hah ;



Gambar Misteri 23 Remaja Hilang di Villa Nabila, Johor Bahru JB Palsu @ Benar? Cerita & Kisah Terkini?

Gambar Misteri 23 Remaja Hilang di Villa Nabila, Johor Bahru JB Palsu @ Benar? Cerita & Kisah Terkini?

 
villa nabila Johor
Berita cerita 23 remaja hilang di Villa Nabila Johor Bahru (JB) : Sekarang tersebar luas di Internet terutamanya di Facebook dan blog Malaysia dikatakan seramai 23 remaja hilang daripada 30 orang remaja yang telah masuk ke Villa Nabila, Johor Baru pada 18 November 2013. Sehinggakan…..
Ada cerita yang mengatakan 23 remaja yang hilang didakwa telah disorok oleh hantu (makhluk halus yang menghuni Villa Nabila, Johor Bahru itu). Itu kata mereka…..
Berita & tersebarnya cerita 23 remaja hilang di Villa Nabila Johor Bahru telah menyebabkan jalan sesak di depan Pantai Lido seawal pagi tadi. Kesesakan telah berlaku dari Jalan Skudai ke Danga Bay dek kerana penyebaran cerita dan kisah 23 remaja hilang ini.
kisah villa nabila johor
Walaubagaimanapun, semakan Berita Semasa terhadap laporan & kenyataan rasmi pihak polis sehingga ke sekarang ini hanya menerima 1 laporan polis mengenai kehilangan anak mereka. Persoalan Berita Semasa yang lain, Kemana perginya 22 keluarga lain??

Gambar Remaja Hilang di Villa Nabila Johor Bahru?

Cerita Villa Nabila JohorLaporan tepat yang Berita Semasa perolehi adalah di mana Timbalan ketua Polis Johor Bahru Selatan, Supritendan Abdul Samad Salleh mengatakan, remaja berasal dari Majidee itu dilaporkan keluar dari rumah sejak kelmarin dan tidak pulang sehingga ke hari ini selepas remaja berusia 16 tahun dilaporkan hilang selepas memasuki Villa Nabila, Johor Bahru (JB) berkenaan bersama beberapa rakannya.
Ibu kepada remaja hilang di Villa Nabila Johor ini, Mohd Izzat Izzudin Hussin, 16 tahun telahpun membuat laporan polis di Balai Danga Bay pada pukul 1 pagi tadi 18 November 2013 (isnin)
misteri villa nabila johor

Gambar Sekitar Kejadian Kisah Kehilangan Remaja di Villa Nabila Johor Bahru?

 P/S : Jadi, nasihat Berita Semasa untuk mengelakkan keadaan tidak senang seperti yang berlaku sekarang, lebih-lebih lagi pelbagai versi cerita dan kisah berkenaan kononnya misteri 23 remaja yang hilang ini, nantikan sahaja tindakan dan pengesahan daripada pihak polis sendiri.

(function() { var d = document, w = window; w

SEMBANG LEBIH..MELUCAH KAT MASSENGER JA TAU

  Chris Nur Sembang je lebih... Menghasut itu dah kerja dia kalau tak ada kerja tu tunjuk kote kat massanger... Ini dah kira ingin mencetusk...