OTAI UMNO GELAR AZMIN GILA KUASA?


ELLY YUSOFF

Hari ini...shahril Samad, Khaled Nordin dan Nazri Aziz bersependapat dan menggelarkan Azmin sebagai 'MENTERI GILA KUASA'.

Sharil Samad..."Tidak wajar seorang Menteri MITI mengeluarkan arahan yang bukan dalam bidang kuasanya. Saya tak faham, kemana hilangnya PM, Menteri Kesihatan dan yang paling penting Menteri Dalam Negeri?...sehingga mereka semua hanya menutup mulut sahaja atas arahan-arahan dari Azmin yang tak masuk akal itu" ujar beliau.

Sementara Khaled Nordin pula memberitahu "Azmin mungkin bimbang kehilangan KUASA berbanding keupayaan yang di miliki oleh Ismail Sabri Yaakob. Dia (Azmin) terlalu gelojoh dan dia tidak menampakkan kreadibiliti sebagai seorang Menteri. Nampak sangat dia tidak sesuai berada di dalam jamaah (Menteri)!"

Nazri Aziz pula berkata "Nampak sangat Azmin ni tak tahu nak buat kerja. Selama ni pun kami tau...dia hanya mengharapkan penasihat-penasihat dia jer yang berikan idea. Kami tahu. Entah apa-apa lah dia tu. Kita pernah kata bahawa ada Menteri-menteri PH teruk, tapi yang ini (Azmin) jelas terlalu BURUK. Bukan sahaja dari percakap beliau malahan dari perbuatannya juga. Ada jugak lagi orang yang takde akal dan masih nak sokong dia!" (mungkin dia merujuk kepada Zuraida, Kamaruddin Jaafar dan Saifuddin Abdullah).

Tak lama lah 'penyatuan' PN ni..kan? hehehehehehehehe.
Pssssttttt...nak bagitahu, yang atas tu, bukan aku yang kutuk Azmin tau!.

Walau bagaimana pun,hasil dari maklumat,carian bahawa Khaled Nordin dan Nazri Aziz tidak mengeluarkan kenyataan selain Shahril Samad.


No comments: