TIDAK SUKA ANWAR, JANGAN SAMPAI HINA LOGO PARTI - TU DAH LEBIH



Image may contain: Kak Nab, text that says "Miqdad Zakaria 7m Macam la tak ada orang lain dalam dunia ni.. Kritik Anwar terus kena cop Caitok.. Kalau macam tu.. Sokonglah Anwar menipu.. Suruhlah dia menipu hari2.. Kalau itulah amalan yang paling mulia dalam Islam.. Kecik betul otak dak2 sudu ni.. Patutlah mata pun dah tinggal satu.. Hi hi.. 30 11 comments"



Aku nasihatkan ustaz miqdad.  Jangan hina logo parti orang.  Nanti logo parti kamu orang perkatakan.  Kamu tuduh Anwar penipu, bawa lah fakta kukuh. Kalau Anwar menipu Agong, itu satu kesalahan besar dan kamu boleh buat laporan polis.  Kalau sekadar apa yang Anwar cuba lakukan tetapi masih belum berjaya, itu bukan satu penipuan.  Itu satu usaha dan pengharapan, tapi semuanya Allah akan tentukan.

Kamu juga pernah cuba tunjuk berani dan hebat untuk bertanding lawan Hadi Awang, waris kamu juga sebelum PRU dulu.  Tapi adakah kamu berani melakukannya?  Boleh kami tuduh kamu ustaz penipu?  

Cukuplah.  Jangan cipta permusuhan. Boleh berbeza pendapat, tapi jangan sampai menghina logo parti sekutu.  Aku pernah tegur budak Keadilan yang kata logo Amanah itu logo yang ditiru dari google, serupa taik.  Aku bagitau dia jangan sampai hina logo parti rakan sekutu, itu merendahkan imej kita juga. 

Ustaz patut jadi contoh.


WFAUZDIN NS


 

No comments: