LAAA...BANYAKNYA PN BUAT HUTANG...HAAAA TEPUK...

 



ZULKIPLY ISHAKNo photo description available.


Masa baru lepas Langkah Sheraton, ada seorang walaun tua cakap dekat aku, nasib baik ada Langkah Sheraton. Kalau tak kita tak tahu PH tipu kerajaan dah tak ada duit.

Masa tu aku bangkang, aku cakap memang kerajaan tak ada duit. Tapi tak percaya. Sebab orang tua, aku malas nak bertengkar. Aku cuma kata, tengok je la nanti.
Fast forward setahun kemudian, nyata apa yang aku kata memang benar. Masa lepas rampas kerajaan, Mahiaddin sengaja nak timbulkan persepsi PH menipu rakyat tentang hutang.
Ha sekarang ambik. Sendiri yang tersepit. Sampai terpaksa usik wang amanah yang sejahat-jahat Najib pun tak pernah usik. Rakyat susah sampai merempat pun dibiarkan saja.
Itu pun walaun masih tak sedar. Padahal dah lencun kena kencing. Nasib la kita diperintah oleh manusia tanpa jiwa dan disokong oleh manusia tanpa otak...
Raja Gelap

No comments: