MGID

A P A N A K H A I R A N . . .


Image may contain: Roslin Ahmad


BOB KELANANG


Asyraf Wajdi tolak dakwaan exco Pemuda Umno ramai jutawan…
Apa nak hairan sebenarnya... takder aper yang perlu dihairankan... sebab memang 100% exco Pemuda UMNO memang kalu tak jutawan paling cikai pon tetap pengarah beberapa syarikat besar dan GLC... ini dah lama dah... nak cantas sukar...
Paling teruk pun diorang nih semua ader syarikat kontraktor ataupun menjadi shareholder dalam mana-mana syarikat kontraktor... DAN lagi cikai adalah diorang nih ader pegang mana-mana AP import... kalau tidak macam mana mau naik tangga jawatan dalam UMNO... ingat naik tu tak perlu modal ka??? Hahaha... Mesti akan ader yang jadi tukang bayar punya...
Dan macam mana diorang boleh pusing ngan LHDN pun orang ramai tahu gak... Hahaha... sebab itu la baek punya cover... aper ader hal...
KOH KOH KOH...
Ini semua open secret lar... everyone know... semua orang tau... tak payah la nak cover-cover lagi...
Dan setiap kali ader Perhimpunan Agung UMNO (PAU)... berapa banyak duit akan berlegar... sponsor sana sini... bayar sana sini... taja sana sini... belanja sana sini... dan tipulah kalau perwakilan kat PAU tak dapat sen sebagai tajaan untuk sokong dan undi...
KOH KOH KOH…
Asyraf Wajdi tak perlulah nak sangkal sangat pun... https://m.malaysiakini.com/news/560699
KOH KOH KOH… jilaker!!


No comments:

(function() { var d = document, w = window; w

Cuti 55 hari di NZ untuk ziarah anak dan isteri - Edmund Santhara

MUHD MUKHLIS MOHD SYARIF 3 hari lepas bising pasal timbalan menteri cuti 55 hari bekerja pergi jumpa anak dia di New Zealand. 55 hari berker...