YB KALAU NAK JADI MODEL KENA TEGUR

 Image may contain: 5 people, people sitting, table, child and outdoor, text that says "young.syefura Avani Sepang Goldcoast Resort"


IBRAHIM MAT ISA

Semoga akan menjadi iktibar kepada YB yang lainnya. Aku cukup tak gemar nak tularkan sahabat sendiri tapi sebab beliau wakil rakyat, aku wajib tegur juga.

Memang riuh rendah sudah di Twitter dan Instagram.

Antara ayat yang kelakar seram dari komen warga sosmed ialah:

"Aku tinggal di Batam. Hari-hari aku berulang alik ke Haadyai di mana aku kerja dan bermastautin. Sebab itu anda sering nampak aku berkeliaran di Haadyai"

Nampak kan bagaimana warga sosmed yang otak cerdas lakukan troll dengan selamba? Kebetulan ini lagi pandemik dan ramai kita kena lockdown.

Jadi tolonglah waibi jangan bingai sangat. Kita maki waibi atau menteri PAS tapi dalam masa sama waibi sekutu kita pun nak glamer bingai macam waibi PAS.

Tak rugged lah!

Abg Baim say Please ya... 


No comments: