WELCOME TO THE CLUB USTAZ...!!



0:00 / 11:47





😁
Tahniah YB Ustaz Mohd Fakhrulrazi Mokhtar. Saya sokong tindakan Ustaz. Keputusan Ustaz pasti datang dengan risikonya, macam-macam tohmahan akan terpaksa Ustaz hadapi. Jahat tak jahat puak tu DHM pun sering dihina bila menegur mereka yang terlalu lapaqkan Atuk sehingga memperjudikan Muafakat dalam PH malah mengenepikan rasa hormat pada DSAI.
Apapun...kalau ada Anai-anai PANtuk #K3 menyibuk mengutuk Ustaz, biar je kami balun PENGKHIANAT-PENGKHIANAT yang menjahanamkan Muafakat PH dgn beriya-riya mahukan ORG LUAR jadi calon PM. Macam nak ORG LUAR terajui PH je lagaknya? Ini serupa perangai Pak Aji Hadi cdgkan Ku Li (UMNO) jadi calon PM bagi PA$ / PR.
Masalah PH adalah berpunca dari puak yang main Dua Kolam, lapaq ke Atuk (PT95) yg bela Assmin untuk khianati DSAI dan Keadilan, maka PH jadi mcm ni. Lepas itu tanya apa salah Amanah? Memg BUKAN salah Amanah per se tapi salah K3 yang seret Amanah jadi macamni. Tiap hari mereka serang DSAI masih tega untuk bertanya apa salah mereka? Ciss..!!
Cuba buat pungutan suara? Akar umbi Amanah nak Atuk ke? Saya yakin MAJORITI ahli Amanah tetap bersama kita Ustaz, mempertahankan Muafakat PH dan Pengerusinya. Yang mahu memecahbelahkan PH adalah mereka yg asyik pertahankan Atuk sambil menyerang Pengerusi Pakatan Harapan. Logik semudah itu pun mereka mahu menafikannya?
Anai-anai PANtuk dan #K3 ni hanya MINORITI yg mahu paksa MAJORITI dlm PH ikut melampiaskan nafsu mereka lapaqkan Atuk. Lansung tidak berpijak di bumi nyata, Atuk punca Assmin dan Moo boleh berlaku khianat tapi puak tu tetap jilat tapak kaki Atuk. Hari-hari puak PENGKHIANAT itu persalahkan DSAI. Kemudian berpura2 tanya apa yg tak kena, kenapa penyokong Keadilan marahkan Amanah? Ciss..!!
Saya ulang BUKAN salah Amanah per se, tapi K3 - KELOMPOK KEMARUK KUASA dlm Amanah yg jadi PENJILAT Atuk. Tuduhan sebegitu terhadap penyokong Keadilan / PKR hanya utk menutup kejahatan mereka semata-mata. Mereka enggan menerima hakikat bahawa era Atuk sudah berlalu, kita perlu move forward tanpa org tua tu.
Naratif PENGKHIANAT-PENGKHIANAT ini mainkan adalah bagi MENYALAHKAN DSAI kerana mereka kehilangan kuasa walau apapun kesalahan Assmin, Moo dan Atuk. Bagi mereka DSAI mesti dipersalahkan dan abaikan kesalahan PNkhianat sebenar.
Apa yang mereka nak sebenarnya? Kita pun tahu. Oleh itu keputusan Ustaz meninggalkan puak-puak yang tidak akan menghargai pemikiran Ustaz adalah sangat tepat. Solute..!!! Welcome to the club. Teruskan berjuang..!! Insya Allah.

- Zus Din
15 November 2020


No comments: