PT95 SERANG DSAI UTK ALIH PERHATIAN?

 

1) RAMAI yg marahkan saya KUNUNnya (pinjam perkataan favourite PT95) saya "terperangkap" dgn taktik PT95 nak alih perhatian dari pembangkang serang Moo dan KERAMITA PN. Hgpa boleh kata apa shj hgpa mahu, KUNUNnya patut ignore org tua itu, sepatutnya tak layan kunun? Pertama saya tidak pun berhenti beri perhatian pada Moo dan KERAMITA PN, Kedua, pada saya jika tidak mahu menyerang balas PT95 boleh juga disamakan dgn enggan mempertahankan Pengerusi Pakatan Harapan itu sendiri.

2) Selain sebagai mempertahankan maruah, nama baik dan integriti Pengerusi Pakatan Harapan dari difitnah dan dirobekkan, serangan terhadap PT95 MEMBUKTIKAN KESETANAN dia sekaligus membuatkan #K3 dan Anai2 PANtuk TIDAK PUNYA ALASAN lagi mahu menyayangi PT95 sehingga menentang DSAI.

3) Saya tetap berpendirian membalas serangan PT95 a.k.a SETAN Tua dan melondehkan kebobrokan dia adalah sesuatu yg sgt perlu pada ketika ini bagi MENIDAKKAN "tindakan" #K3 dan Anai2 PANtuk yg menjadi duri dalam daging bagi PH.

4) SEBAGAI MAKLUMAN....Perhatian dan tumpuan saya TIDAK pernah teralih atau "distracted" dari Moo, KERAMITA PN, #K3 dan Anai2 PANtuk walau saya membalas serangan PT95 terhadap DSAI sekalipun. Serangan ke atas PT95 yg berterusan ini juga tetap mengaitkan Moo, KERAMITA PN, #K3 dan Anai2 PANtuk.

5) Harus diingat, PT95 juga di belakang Moo dan semua PNkhianatan yg meruntuhkan PH. Tak percaya?? Tersangat byk penjelasan-penjelasan diberikan yg membuktikan PT95 ini dgn SETANnya memulakan Plot bagi menjatuhkan PH kerana mahu sailang DSAI. Antaranya ialah penjelasan dari Dato' Husam Musa yg suatu ketika dulu sangat rapat dengan PT95.

6) BAIK. Mungkin masih ramai tidak percaya KESETANAN PT95 yang "membenci DAP dan Anwar" lalu saya rasa SANGAT-SANGAT sesuai saya #ULANGSIAR AUDIO-VIDEO bertajuk "SO FICKLE" yg pernah kita penyokong-penyokong PH viralkan pada May 2020 yg lalu.

7) Dalam audio-video ini terang-terang PT95 dengan SETAN dan TANPA RASA BERSALAH berkata....

"...𝗸𝗲𝗿𝗮𝗻𝗮 𝗽𝗮𝗱𝗮 𝘀𝗮𝘆𝗮, 𝘀𝘂𝗽𝗽𝗼𝗿𝘁 𝗳𝗿𝗼𝗺 𝗨𝗠𝗡𝗢 𝗶𝗻𝗶 𝘀𝗼 "𝗙𝗜𝗖𝗞𝗟𝗘", 𝗸𝗮𝗹𝗮𝘂 𝗯𝗮𝗴𝗶 𝗺𝗮𝘀𝗮 𝘀𝗶𝗸𝗶𝘁 𝘀𝗮𝗷𝗮..𝗗𝗜𝗔 𝗡𝗔𝗡𝗧𝗜 𝗦𝗨𝗞𝗔 𝗞𝗔𝗧 𝗦𝗔𝗬𝗔..".

8) Makhluk macamni yg #K3 Amanah dan DAP masih sayang, tak boleh "let go" sehingga sanggup merosakkan hubungan dgn DSAI dan Keadilan / PKR? Apa penting sangat ke PT95 ni sehingga layak dibiarkan berantakan muafakat PH dikerjakannya?? Harus diingat yg PT95 TIDAK PERNAH MENAFIKAN dia kata dia tak suka DAP dan Anwar sebaliknya mencabar rakaman audio penuh disiarkan. Apa bezanya? Ia TIDAK MENGUBAH FAKTA dia kata "Tak suka DAP, tak suka Anwar" dan "So Fickle" itu pun. Sometimes we "kenot" brainlah.

9) SEKARANG...saya kira PENYOKONG-PENYOKONG PH mesti menuntut PENJELASAN dan ALASAN yg TUNTAS serta masuk akal dari PENJILAT dan PEMBELA PT95 kenapa mereka ketepikan fakta dalam Audio-Video ini. KENAPA dan KERANA APA?

10) Mereka yg patut menyatakan PENDIRIAN dan ALASAN yg munasabah tentang audio-video "So Fickle" ini antaranya ialah....

Mat Sabu, Din Ayub, Khalid Samad, Mahfuz Omar, Hanipa Maidin, LGE, Anthony Loke, LCT, Kulasegaran, Tony Pua dan Hannah Yeoh...sekadar menamakan mereka yg seingat saya tak henti-henti melambung-lambung memuji PT95 dan mahukan dia jadi PM semula.

11) Ini termasuklah Anai2 PANtuk yg punya HUBUNGAN RAPAT dgn pemimpin-pemimpin KANAN Amanah yg SEPATUTnya mengemukakan alasan paling munasabah KENAPA mereka KETEPIKAN FAKTA dalam Audio-Video ini lalu terus menyerang, mengherdik, mengutuk, memfitnah, menghina dan perli Pengerusi PH itu sendiri setiap hari di Media Sosial.

12) Apakah nama yg patut diberikan kpd "bentuk tindakan" mereka ini? Adakah namanya ialah : "TANPA RASA BERSALAH melakukan KHIANAT dlm PH??" Dah tak perlu lagi sembunyi, pimpinan #K3 Amanah patut tahu yg PENYOKONG2 tahu dan sedia maklum akan nama-nama ini, lalu sekadar menamakan sebahagian dari mereka antaranya iaitu Mazhar Yusof, Johari Nyamuk, Miqdad Zakaria, Azhar Ledang, Pyol Din, Bakaq Penarik Beca, Jeming Hassan dan beberapa nama lagi yg pernah menerima jawatan lantikan politik di era "boss-boss" mereka berkuasa. Namun mereka ini hanya MINORITI dalam Amanah itu sendiri.

13) Adakah skrg ini kita sedang menghadapi masalah "kelompok kecil" mahu menguasai "kelompok besar" yg disebut oleh Dato' Husam Musa? Lalu sepertimana berulang kali saya sebut, #K3 hanya mahu MENJOLOK KEPUTUSAN MEREKA KE DALAM ANAK TEKAK AHLI2 DAN PENYOKONG AMANAH-DAP?? Ini yg menyebabkan ketidakstabilan muafakat dalam politik.

14) MESTI diingatkan juga bahawa saya TIDAK punya apa2 masalah peribadi dgn mereka yg dinamakan di atas itu, yg ada antaranya saya kenali sekian lama berjuang menentang UMNO BN dan menyokong DSAI. Yg menghairankan apa mandrem PT95 guna sehingga selama berpuluh tahun Macai UMNO BN dan Walaun PA$ gagal "Turn over" mereka sebaliknya mereka "tewas" dgn hanya bisikan sekoq SETAN Tua?

15) 𝗔𝗞𝗛𝗜𝗥 𝗦𝗘𝗞𝗔𝗟𝗜.....Yg menjadi PERSOALAN dan TANDA SOAL yg besar atau "A Big Question Mark" kenapa golongan MINORITI ini TIDAK DITEGUR, TIDAK DINASIHATI, TIDAK DIHALANG dan TIDAK DIHENTIKAN dari merosakkan muafakat PH dengan melancarkan PROVOKASI terhadap DSAI, PKR dan para PENYOKONG PH yg pro kepada PENGERUSI PH itu?? SIAPA PEMIMPIN AMANAH-DAP YG HARUS MENJAWAP dan BERTANGGUNGJAWAB dalam masalah ini? Description: 🤔Description: 🤔Description: 🤔

16) Takkan ini pun DIANGGAP "𝗹𝗮𝗴𝗮𝟮𝗸𝗮𝗻 𝘀𝗲𝘀𝗮𝗺𝗮 𝗸𝗶𝘁𝗮 𝗸𝗲𝗿𝗷𝗮 𝗣𝗡"? Sekadar meminjam kata2 Khalid Samad. Adakah mereka itu golongan yg akan menggagalkan (dari dalam PH) usaha DSAI mengembalikan mandat rakyat? Atau mereka memang bersubahat dengan PT95 utk sailang DSAI? Kita TIDAK tahu...!!

Wallahualam.

- Zus Din

 

No comments: