SAYA BUKAN RASIS, HANTAR SEMULA MEREKA KE NEGARA MEREKA

HANTAR BALIK PENDATANG ROHINGAYA!

#SayaBukanRacist.
Assalamualaikum & Salam 1Malaysia.
PENDATANG HARAM ROHINGYA
Pendatang Haram Rohingya apabila mendaftar dengan UNCHR akan diberi Kad UNCHR iaitu kad pengenalan diri kepada pelarian yang mencari suaka politik dan perlindungan di negara lain dan untuk mendapat perkhidmatan penting yang disediakan oleh UNHCR bukan dari Kerajaan Malaysia.
Ia tiada nilai istimewa atau kekebalan politik kepada pemegang nya di Malaysia
Kerana apa?
Malaysia tidak menandatangani dan meratifikasi sebarang Konvesyen dan Protokol PBB mengenai Pelarian 1951.
Untuk pengetahuan, Semua Negara di Asean tidak meratifikasi kan Perjanjian PBB 1951 tersebut.
Maka dengan itu hak Pelarian Rohingya untuk berkerja dan dinaturalisasikan di dalam negara Malaysia dan ASEAN tidak sah dan sememangnya mereka telah dikategorikan PENDATANG HARAM.
Oleh yang demikian tindakan Kerajaan yang tidak lagi berlembut dan mengambil tindakan tegas menghalau sebarang cubaan kemasukan pendatang Haram Rohinggya perlu sokongan penuh oleh Rakyat Malaysia.
Tindakan Malaysia untuk menyekat kemasukan mereka bukan dibuat secara unilateral. Indonesia dan Thailand juga mengambil pendekatan yang sama.
Sudah cukuplah kita ini berlembut dan berlapang dada dengan kebanjiran lebih daripada 150,000 pendatang haram Rohinggya di Malaysia kini.
Zafar Ahmad ni selaku presiden Rohingya di Malaysia menuntut hak sama rata pendidikan dan kerakyatan penuh di Malaysia; Nak permit kerja; Nak diskaun perubatan lebih dari 50%; Nak ada insuran; Nak kekebalan dari ditangkap;
dan akan bertambah lagi ...
Apakah kita sanggup menerima TUNTUTAN mereka ini sedangkan mereka dikategorikan sebagai PENDATANG HARAM!
Ayuh, kita mohon Kerajaan Malaysia agar TIDAK MELAYAN TUNTUTAN Pendatang Haram Rogingya ini dan MENGHANTAR MEREKA BALIK KE TEMPAT ASAL MEREKA di Rakhine, Burma.
Jom SOKONG Pungutan Suara ini!
Terima kasih semua Rakyat Malaysia yang bermaruah dan berintegrasi!
Malaysia NegaraKu!!

No comments: