DENGAR KISAH USTAZ INI MENGENAI EBIT LIEW





Bila aku dengar ustaz ni berkata aku terasa ingin menjadi seperti nya...subahanallah allahu..ya allah jadikan lah aku seperti ustaz ebit lew hati yang baik lemah lembut sabar dan berkata baik-baik..dan sentiasa menolong orang..


Kepada mereka-mereka yang menghentam Ustaz Ebit Lew terutama mereka-mereka yang kononnya lebai dan alim,buka mata dan telinga sebesar-besarnya untuk tonton video mengenai Ustaz Ebit Lew ini..Sesungguhnya Ustaz Ebit Lew seorg yang sangat baik,pemurah dan mudah menangis..Beliau tak pernah jemu membela fakir miskin,anak-anak yatim dan orang yang susah..

Apa yang kamu sakit hati sangat dengan dia tu,kenapa?Kalau tak mampu lakukan seperti yang dilakukan oleh Ebit Lew,baik berdiam diri dan menyokong usaha-usaha yang dilakukan oleh Ustaz Ebit Lew..


Kepad Ustaz Ebit Lew,teruskan usaha-usaha murni dan terpuji ustaz..Kami sentiasa menyokong usaha-usaha yang dilakukan oleh Ustaz..Semoga Allah Taala sentiasa permudahkan usaha-usaha terpuji ustaz..Hanya syurga Jannah adalah sebaik-baik ganjaran untuk ustaz..


No comments: