KAN DAH KATA- TAPI MUDAH...DENGAN SOKONGAN DAN JENTERA YANG KITA ADA...KITA LANGGAR SEMULA..

 

Bila Saddiq kata nak langgar kerusi Keadilan kalau tak dapat kerusi yang dia mahukan, aku tergelak besar. Setidaknya aku dah membuktikan aku betul. Machai PH boleh tengok sekarang jahatnya Muda.

Kenapa perbincangan kerusi gagal? Sebab Muda mahu kerusi selamat sedang kerusi yang Keadilan tawarkan belum cukup selamat untuk Muda. Itulah parti tak sedar diri. Tiada akar umbi, tiada jentera tiba-tiba nak menang mudah. Bongok!

Tapi yang bagusnya, kalau betul Muda nak langgar kerusi Keadilan, itu boleh jadi penentu sama ada Keadilan patut jalan sendiri atau terus dengan PH dalam PRU15 nanti.

Kita tengok bagaimana tindakan pemimpin DAP dan Amanah. Jika mereka sokong kempen Muda atau BERKECUALI sekalipun, maka sahih mereka sudah tidak mahu kepada Keadilan. Jadi Keadilan pun sila bermaruah dan segera angkat kaki.

Aku fikir ini memang sebahagian dari perancangan Saddiq. Dia tahu kalau dia langgar kerusi Keadilan akan buat pemimpin Amanah dan DAP serba salah. Licik, kan? Siapa la yang ajar dia ni? Hahaha...

Masih tak percaya aku kata Muda cuma salah satu usaha Mahathir nak hancurkan PH? Guane boh?

Raja Gelap

 

No comments: