Pelaburan luar RM43 billion masuk di Kedah: Lelaki ini tanya bila akan masuk?

 


Pelaburan luar RM43 billion masuk di Kedah: Lelaki ini tanya bila akan masuk?

Alhamdulillah, berita gembira untuk rakyat Kedah menjelang bersambungnya PKP 3.0 di seluruh negara.

Namun, saya reserve dulu komentar saya sebentar, sehingga pelaburan yang dikatakan itu diperincikan, iaitu butiran pelaburan2 yg dikatakan masuk dan nilai pelaburan setiap satunya.

Kita juga perlukan INFO BILAKAH pelaburan luar yg dikatakan akan masuk itu, AKAN MASUK? Yang lain, saya tangguh dulu komentar saya… 

Entah mengapa, tiba2 saya teringatkan pelaburan berkaitan REE di Kedah yang dikatakan bakal menjadikan Kedah sebagai ‘Wakanda’ di Asia beberapa bulan yg lalu… 😁

Oghang luaq Kedah, hampa jangan dok loqlaq dan cemuru. Lepaih ni jangan terkejut kalau Raptor, Vellfire & Jaguar akan berselerakan di moka bomi Kedah, menggantikan gerek dan kapcai… 😁

#waKedah4revar
#kitajagakita
#Kedahkita

No comments: