Kleptokrat: Salahuddin Ayub berubah-ubah pendirian tentang kerjasama dengan UMNO?

 Kleptokrat: Salahuddin Ayub berubah-ubah pendirian tentang kerjasama dengan UMNO?


Nampak ada sahabat jahil kata Salehuddin Ayyub berubah ubah pendirian, kejap kata tolak Kleptokrat..Kejap kata takda masalah perundingan dengan pemimpin UMNO.. ni masalah…Jenis geng baca Tajuk.. Tak reti beza antara Kleptokrat dan pemimpin UMNO…

Siapa yang baca kenyataan LGE, Mat Sabu,Salehuddin Ayyub hatta Khalid Samad..Depa konsisten menolak kerjasama Politik dengan UMNO tetapi terbuka berunding dengan mana mana pemimpin UMNO, Itulah gaya Politik pemimpin Amanah hatta zaman dari zaman bersama PAS dulu di era kepimpinan almarhum ustaz Fadzil Noor dan TG Nik Aziz..

Untuk mudah faham, Seperti Tok Guru Nik Aziz.. Berundingan dengan Individu individu UMNO Takpe..Bukan antara Parti dengan Parti.. Sebelum tu TG Nik Aziz pernah kata, Kerjasama antara federal dan Negeri Kelantan, Bukan dengan parti UMNO..UMNO tu pergi Jahannam la..

Sejarah Politik Negara, Anwar dan gerombolan PKR itu asalnya dari UMNO, Dulu Kuli dan gerombolan S46 itu dari UMNO… Sejarah penyertaan pemimpin UMNO berlaku dalam PAS hatta PKR sendiri.. dulu PKR lah rajin umumkan peyertaan Adun dan Ahli Parlimen UMNO… malah Tun Mahathir, Muhyidin dulu dalam Bersatu dari UMNO.. Itu semua orang tahu..

Malah waktu Belanjawan baru baru ini.. Tun berkerjasama dengan KULI menentang PN, Bukan kah Kuli tu dari UMNO..? Sebagai contoh..Dulu cerita Nurul Izzah, Rafizi berbaik dengan Khairy Jamaluddin ada sapa Marah ? Bukan kah Khary tu dari UMNO.. takda sapa Kisah..tapi jangan lah sampai sucikan Penyamun dan Penyangak macam Najib dan Zahid.. Itulah Kelptokrat..

apa yang herannya ? Tu sebab aku heran kalangan Pentaksub PKR dok main isu, Tun dulu tarik import MP UMNO masuk Bersatu.. Itu perkara biasa dalam Politik..Sejarah PKR itulah lubuk kemasukan MP UMNO..Ds Anwar sejarah Politik Crossover ni dia lah juara dulu..Pernah tarik S46 dari Angkatan Perpaduan Ummah.. Pernah buat Langkah 16 Sept sampai tumban Perak tahun 2009, sampaikan Karpal Singh suruh Anwar bertaubat.. adakah aku kata salah..Tidak..

Itu sebab aku sendiri terbuka pendekatan Strategik dengan UMNO.. Maksudnya terasnya PH.. Jika ada pertembungan UMNO dan PN, PH boleh ambil manfaat.. Itu biasa dalam Politik.. Yang masalah sampai terlebih lajak dari laju, sampai Najib kelompok Kleptokrat jadi sesuci lebaran..

Sampai ada Pemuda PKR yang comel itu marah dan suruh MP dia sendiri letak jawatan..bila MP PKR protes keluar dewan ketika ucapan Najib di Parlimen..sampai tahap tu depa sayang Najib.. hat ni baru tahap Gila.. 🙂

Ipohmali




No comments:

(function() { var d = document, w = window; w

Jangan Sampai Nanti Orang Panggil PM Paling BoDoH Dalam Sejarah...