SETAN MANA PULAK LEBAI OIIIIII

 


Panas! Orang Melayu paling lemah mendaftar jadi pengundi kerana ‘dirasuk setan’ – Hadi

Panas! Orang Melayu paling lemah mendaftar jadi pengundi kerana ‘dirasuk setan’ – Hadi

Presiden PAS Abdul Hadi Awang berkata, ramai orang muda Melayu beragama Islam di negara ini “dirasuk syaitan-syaitan” tertentu kerana lemah mendaftar untuk menjadi pengundi.

Dalam kenyataan dikeluarkan petang ini duta khas perdana menteri ke Timur Tengah itu juga berkata, sikap itu berlaku kerana mereka terpengaruh dengan syaitan berwajah manusia.

“Kita menyaksikan kebencian terhadap politik berlaku kerana terpengaruh dengan syaitan berwajahkan manusia, termasuk umat Islam sendiri yang digerakkan oleh dalang-dalang mereka.

“Pemikiran Islam dalam diri mereka tidak bermaya, khususnya dalam kalangan bangsa yang beragama Islam.

“Hari ini di negara kita, dapat menyaksikan bahawa kaum Melayu yang beragama Islam paling lemah mendaftar untuk menjadi pengundi kerana berjaya dirasuk oleh syaitan-syaitan warisan penjajah dahulu,” katanya.

Menurut Abdul Hadi pada masa sama bangsa lain yang bukan Islam pula saling berlumba dengan mengambil peluang untuk merampas kuasa politik.




2 comments:

Anonymous said...

Hadi Awang pendekatan kamu yg dicurigai siapa yg memerintah kamu damping rapat hatta dulu ia musuh kamu... byk org melayu yg berpecah belah disebabkan amanat kamu. Jadi saya tunggu org lain pimpin Pas Insyaallah saya daftar..

Anonymous said...

Nak daftar apa. Bkn dah automatik ke umo 18 thn blh ngundi. Zaman ph dan pinda pelembagaan ni. Mohon admin bg pencerahan.

(function() { var d = document, w = window; w

ADA TANDA TANDA KETAKUTAN....

  Jangan ambil mudah isu tanda pagar #KerajaanGagal, Putrajaya diberitahu Faye Kwan  - April 21, 2021  Muhyiddin Yassin menghadiri sesi ‘tow...