P A S P A R T A I K H A W A R I J



BOB KELANANG


CAKAP-CAKAP pak2 lebai ni langsung tak boleh pakai. Jenis kaki putar belit, kaki klentong dan geng talam dua muka. Kalau agama sendiri pun diaorang boleh putar belit dan seleweng, mereka ni dah jelas meniru kaum2 yahudi yang telah menukar, merobek dan seleweng agama mereka. 


Ini bertepatan dengan Hadis Rasulullah SAW bahawa akhir zaman nanti ada umat islam yang akan meniru kaum2 terdahulu terutama kaum yahudi, dan semua ni semata2 kerana tamak haloba dan nafsu serakah. Kaum yahudi putar belit dan seleweng dan pinda hukum2 agama mereka kerana dunia dan harta, PAS pun nampaknya ikut meniru kaum2 yahudi tu atas sebab nak dapat habuan dunia dan harta sampai doa dan ibadah pun boleh di putar belit dan seleweng ikut nafsu mereka aje. 


Tiada lagi rasa malu PAS kepada Allah SWT kerana mereka ni seperti kaum yahudi sudah dikuasai oleh nafsu serakah mereka. Kita perlu sedar kenapa Allah SWT selama 60 tahun tak memberikan kemenangan kat puak2 ni? Kerana mereka ni adalah puak2 perosak dan penjahanam agama dan negara! 


Puak2 yang memperalat dan memperkudakan agama adalah puak2 yang merupakan perosak negara dan agama yang paling dahsyat. Puak2 ni seperti puak2 khawarij pada zaman sahabat (R.A) dulu merupakan musuh dan perosak kepada umat Islam. Umat Islam perlu sedar seperti mana di Indonesia, puak2 khawarij yang merupakan bencana kepada ummah juga ada di Malaysia dan mereka seperti juga di Indonesia, mempergunakan agama untuk memuaskan nafsu serakah mereka dan mereka langsung tak ada rasa khuwatir atas sesal jika negara musnah dan agama rosak. 


Merekalah musuh sebenar yang sedang menggugat Islam di Malaysia dan Indonesia ni. Puak2 khawarij ekstrimis ni jangan sekali2 di beri kuasa di Malaysia mahupun di Indonesia. Sudah tentulah ada sebab2 yang kukuh Allah SWT mentakdirkan mereka sebagai puak2 yang kalah dan tidak mendapat kuasa selama 60 tahun dok masuk PRU.


 

BERINGAT2LAH WAHAI UMAT ISLAM...



No comments:

(function() { var d = document, w = window; w

APAKAH MAHIADDIN TIKA INI SEDANG DISERONOKKAN DENGAN KAJIAN TIPU-TIPU, SAMA SEPERTI NAJIB DULU?

  Realiti yang nyata dan nampak di depan mata, Mahiaddin Md Yasin ketika ini adalah Perdana Menteri paling tidak popular dan sangat dibenci....