KERJASAMA MACAM INI BAGUS. BUKAN ANGKUH SURUH MINTA MAAF BAGAI...



Syukur Alhamdulilllah balik Kuantan terus saya ke upsi. Malam ni saya bersama Dato VC Upsi menghantar lagi 2 bas pelajar pulang dari UPSI ke Kelantan dan Terengganu. Saya beri sedikit duit poket buat pelajar. Esok pagi insyaAllah saya sediakan lagi 5 bas free dan mengikut keperluan pelajar. Saya sedia je insyaAllah mana-mana universiti lain yang memerlukan.

Seronok tadi. Baik-baik semuanya. Terima kasih Dato VC dan pihak pentadbiran upsi semuanya termasuk MPP dan warga UPSI yang amat saya hormati dan sayangi. Dato VC minta kerjasama jika ada peluang untuk saya membimbing pelajar upsi kerja khidmat masyarakat.

Satu hari nanti kita dah tiada. Anak inilah pengganti kita. Anak-anak inilah pemimpin masa depan. Sayangi dan bimbing mereka. Kita semua sebuah keluarga.

 

No comments: