Di mana Dr Zulkifli hadir sejak 24 September lalu?SENGAJA DIULANGSIARKAN SUPAYA PERKARA INI TIDAK DIPANDANG RINGAN. JANGAN KERANA DIA DIKATAKAN BUKAN ORANG POLITIK DIA SENYAP.



Kalau ada orang yang  kata dia ni bukan orang politik. Kalau bukan orang politik, kenapa sertai politik. baik ambil tindakan macam Dato Kazim Ellias yang berpendirian, bahawa beliau tidak mahu dan lebih senang menjadi pendakwah bebas. Sebab kata dia, s"boleh kritik sesiapa sahaja" dan  itu pedirian dia .

Tetapi berlainan dengan Menteri agama , dari Mufti, beliau masuk politik, dan kerana politik jugalah beliau kesana sini dan kluster apa pulak yang beliau bawa..Kluster menteri agama. Habis semua tempat yang beliau lawati terpaksa di periksa dan sesiapa sahaja yang terlibat di beberapa kawasan yang beliau lawati itu perlu jalani pemeriksaan..Lihat jadual perjalanan beliau. maka kluster menteri agama ini adalah lebih luas dan besar.

Dulu kalau Mijahid Yusoff Rawa, sahih kena belasah siang malam , kalau tak dikapirkan dimaki hamun siang malam. Punya tak guna manusia ini kadangkalanya.Hampas....selagi boleh hentam orang, dia hentam, kalau kena pada pihak dia..diam membisu.


No comments: