LIDAH SYAITON.

 


𝗠𝗣 𝗝𝗮𝘀𝗶𝗻 𝗭𝘂𝗹𝗸𝗶𝗳𝗹𝗶 𝗜𝘀𝗺𝗮𝗶𝗹 memang sungguh 𝗯𝗲𝗿𝗹𝗶𝗱𝗮𝗵 𝘀𝘆𝗮𝗶𝘁𝗮𝗻. Seeloknya 𝗣𝗗𝗥𝗠 tahan dia di bawah akta hasutan. Cuba tengok apa yang dia katakan.





"Doa mereka yang menanam benih bagi melakukan pembunuhan umat Islam di Malaysia suatu masa akan datang."


𝗠𝗲𝗹𝗮𝗸𝘂𝗸𝗮𝗻 𝗽𝗲𝗺𝗯𝘂𝗻𝘂𝗵𝗮𝗻 𝘂𝗺𝗮𝘁 𝗜𝘀𝗹𝗮𝗺 𝗱𝗶 𝗠𝗮𝗹𝗮𝘆𝘀𝗶𝗮? Mana dia dapat info? Dari mimpi? Ini bukan setakat fitnah. Ini menakutkan rakyat dan menghasut secara jelas.


Tengok betapa jahat ahli politik PAS. Dari isu bisnes diheret sampai jadi isu agama. Dan sekarang dia heret jadikan ia isu keselamatan.


Bila ditegur tentang kesalahan membaca doa qunut Nazilah sesama muslim, dia tala kesalahan kononnya asatizah lain 𝘀𝗲𝗻𝘆𝗮𝗽 𝗱𝗮𝗹𝗮𝗺 𝗶𝘀𝘂 𝗕𝗹𝗮𝗰𝗸𝗥𝗼𝗰𝗸.


Bukan masalah senyap. Masalahnya orang lain 𝘁𝗶𝗱𝗮𝗸 𝘀𝗲𝗯𝗼𝗱𝗼𝗵 𝗱𝗮𝗻 𝘀𝗲𝗷𝗮𝗵𝗮𝘁 𝗱𝗶𝗮. Tak ada isu pun dalam hal BlackRock ni. Jadi isu cuma sebab PAS 𝗸𝗲𝘁𝗮𝗻𝗱𝘂𝘀𝗮𝗻  𝗶𝘀𝘂 untuk burukkan kerajaan.


Kalau nak baca qunut Nazilah sebab BlackRock, maka bacalah juga untuk semua pemilik Mercedes kerana syarikat itu 𝗺𝗲𝗺𝗯𝗲𝗸𝗮𝗹𝗸𝗮𝗻 𝗸𝗲𝗻𝗱𝗲𝗿𝗮𝗮𝗻 𝗯𝗲𝗿𝘀𝗲𝗻𝗷𝗮𝘁𝗮 𝗸𝗲𝗽𝗮𝗱𝗮 𝗜𝘀𝗿𝗮𝗵𝗲𝗹𝗹.


Jangan lupa baca juga untuk mereka yang 𝗺𝗲𝗺𝗯𝗮𝘆𝗮𝗿 𝗶𝗸𝗹𝗮𝗻 𝗱𝗶 𝗙𝗕, 𝗜𝗚 𝗱𝗮𝗻 𝘀𝗲𝗯𝗮𝗴𝗮𝗶𝗻𝘆𝗮 𝘂𝗻𝘁𝘂𝗸 𝗸𝗲𝗺𝗽𝗲𝗻 𝗣𝗥𝗞 sebab pemilik aplikasi itu menyokong pembantaian rakyat Palestin.


Dan lagi, Wan Fayhsal digantung bukan disebabkan bercakap soal BlackRock. Tapi sebab 𝗱𝗶𝗮 𝗺𝗲𝗺𝗳𝗶𝘁𝗻𝗮𝗵 𝘀𝗲𝗼𝗿𝗮𝗻𝗴 𝗽𝗲𝗻𝗷𝗮𝘄𝗮𝘁 𝗮𝘄𝗮𝗺 𝗱𝗮𝗻 𝗴𝘂𝗻𝗮 𝗶𝗺𝘂𝗻𝗶𝘁𝗶 𝘀𝗲𝗯𝗮𝗴𝗮𝗶 𝗔𝗵𝗹𝗶 𝗣𝗮𝗿𝗹𝗶𝗺𝗲𝗻 𝘂𝗻𝘁𝘂𝗸 𝗹𝗮𝗿𝗶 𝗱𝗮𝗿𝗶 𝘁𝗶𝗻𝗱𝗮𝗸𝗮𝗻 𝘀𝗶𝘃𝗶𝗹.


Ia perbuatan khianat yang 𝗷𝗶𝗷𝗶𝗸 𝗱𝗮𝗻 𝘁𝗶𝗱𝗮𝗸 𝗯𝗲𝗿𝗺𝗮𝗿𝘂𝗮𝗵!


Nampak jelas kepalsuan dan hipokrasi lebai. Sengaja putar belitkan fakta untuk memperbodohkan rakyat. Maka 𝗯𝗼𝗱𝗼𝗵𝗹𝗮𝗵 𝗿𝗮𝗸𝘆𝗮𝘁 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗺𝗲𝗺𝗽𝗲𝗿𝗰𝗮𝘆𝗮𝗶 𝗺𝗲𝗿𝗲𝗸𝗮.


Dah buat salah berperangai Khawarij, dia pusing kisah konon maksud lain. Lepas tu cuba tuding ke orang lain. Paling jahat, sampai tahap memfitnah akan ada pembunuhan umat Islam di Malaysia.


Terdesak sungguh lebai sesat ni. Semoga Allah balas kejahatan kamu senua dengan seburuk-buruk balasan. Guane boh?


 

Raja Gelap II 


.



No comments: