RISAU




Aku dah dengar cerita nama Najib tak ada dalam penjara ni. Mula-mula aku tak ambil pusing sangat. Tapi bila menteri berkaitan pun tak berani komen, aku jadi risau pula (https://bit.ly/3wRIZ1k).

Sudahlah penjara Kajang ada sejarah banduan yang dapat layanan VVIP tahun 80an dulu. Boleh ke aku bersangka baik kepada sang menteri yang pernah khianat mandat rakyat ni?

Sebelum tu Najib dikhabarkan hadiri perbicaraan kes 1MDB dengan penuh bergaya. Siap kot dan tali leher lagi. Tangan pun tak bergari. Aku pun menjadi semakin was-was. Special benar layanannya.

Walaupun secara tersurat UMNO dan PPBM macam bermusuh, hakikatnya mereka macam adik-beradik. Bermusuh pun setakat nak jaga hati ahli je. Lagipun, cash is king kan, kata Najib.

Aku harap menteri atau pihak penjara berani untuk nafikan dan lebih baik kalau dapat buktikan Najib memang betul berada dalam penjara. Rakyat nak tahu ni. Guane boh?

Raja Gelap

.

No comments: