KENYATAAN MEDIA

 Image may contain: text that says "AI OFFICE OF BRAHIM MEDIA STATEMENT INVEST CAREFULLY AND NOT ON RUMOURS note with concern several listed stocks traordinarily active rading recently linked me. Malaysia have seen these counters response, want stress that have no financial interests whatsoever these stocks. want this opportunity remind nvestors nvest carefully and umours tisa unfortunate reflection the state our economy that such rumours can move narkets, view above, encourage Bursa Malaysia and the Securities Commission mmediatel against any viduals manipulating the via malicious rumours. ANWAR IBRAHIM 12 October 2020"Image may contain: text that says "AI PEJABAT ANWA BRAHIM KENYATAAN MEDIA PELABURAN MESTI DIDASARI FAKTA Saya difahamkan tersebar khabar angin di pasaran saham yang mengaitkan nama saya dengan kaunter kaunter tertentu Bursa Malaysia, Ini adalah tidak benar sama sekali. Ingin ditegaskan bahawa saya tidak memiliki saham dalam mana-mana syarikat yang tersenarai Bursa Malay Cakap-cakap vang mengaitkan nama saya dengan varikat tertentu adalah palsu dan berniat menipu para pembeli saham. Saya meminta Bursa Malaysia dan Suruhanjaya Sekuriti untuk memantau dan mengambi tindakan sewajarny agar pasaran saham tidak oleh individu ertentu untuk mengaut keuntungan dengan menyebar khabar palsu. ANWAR IBRAHIM 12 Oktober 2020"

KENYATAAN MEDIA

12 Oktober 2020

PELABURAN MESTI DIDASARI FAKTA

Saya difahamkan tersebar khabar angin di pasaran saham yang mengaitkan nama saya dengan kaunter-kaunter tertentu di Bursa Malaysia. Ini adalah tidak benar sama sekali.

Ingin ditegaskan bahawa saya tidak memiliki saham dalam mana-mana syarikat yang tersenarai di Bursa Malaysia. Cakap-cakap yang mengaitkan nama saya dengan syarikat tertentu adalah palsu dan berniat menipu para pembeli saham.

Saya meminta Bursa Malaysia dan Suruhanjaya Sekuriti untuk memantau dan mengambil tindakan sewajarnya agar pasaran saham tidak dimanipulasi oleh individu tertentu untuk mengaut keuntungan dengan menyebar khabar palsu.

ANWAR IBRAHIM

 


No comments: