NAK KERJASAMA PULAK....


HAMSINA HAMZAH

Artikel Penuh : https://www.sinarharian.com.my/article/87624/BERITA/Politik/Saya-dan-Anwar-perlu-bersama-tumbangkan-Muhyiddin-kata-Tun-M?
© 2018 Hakcipta Terpelihara Kumpulan Karangkraf
SAYA DAN ANWAR PERLU BEKERJASAMA TUMBANGKAN MUHYIDDIN-KATANYA....

Saya dan Anwar perlu bersama tumbangkan Muhyiddin, kata Tun M

Cakap banyak Tak perlu, action speak louder than words, kalau atok ikhlas buktikan jangan sibuk nak jadi PM,5 kerusi tu bagi sokongan pada dsai.
Ini dalam audio kata jangan paksa dia serah jawatan pada Anwar tapi action atok dia yang memang tak nak bagi Anwar, audio propaganda sahaja.
Macam moidin kata Agung Tak nak Anwar tapi jumpa Anwar minta masuk dalam kapal dia, audio tu semua psywar mereka.
Moidin nak cepat-cepat DSAI Masuk team dia, atok Tak nak DSAI jadi PM. Audio Ni sapa yang lepaskan kalau tak orang-orang mereka sendiri yang percaya mereka ini, adalah mustahil nak pecah tembelang boss mereka, disitu Kita dah tahu psywar. Untuk menundukkan DSAI.
Namun DSAI bukan kecil anak senang-senang nak pulas dia, dsai satu-satunya manusia di Malaysia yang Allah uji begitu kuat dan berat.
Sekarang sudah pun Allah tayang dilayar dunia baru bahawa dgn kuasa inklusif PM mereka mampu meyumbat orang-orang tidak berdosa kepenjara dengan kuasa PM juga mereka mampu meyucikan orang-orang yang kotor Dan jahat terlepas dari dipenjarakan. Kuasa mampu lakukan semua itu.
Sesungguhnya segalanya jelas bagi mereka yang ingin melihat dgn iman.



No comments: