AMK KEADILAN Pulau Pinang sedia rampas Seberang Jaya, tolak Afif Bahardin






Angkatan Muda KEADILAN (AMK) Pulau Pinang sudah bersedia untuk merampas semula kerusi DUN Seberang Jaya dari Dr Afif Bahardin yang mengkhianati parti dan rakyat dalam Pilihan Raya Umum Ke-15 (PRU-15).

Ketua Angkatan Muda KEADILAN, Akmal Nasir berkata setiap pemimpin dan ahli KEADILAN di Pulau Pinang perlu meneruskan perjuangan parti walaupun ada yang mengkhianati mereka.

"Saya mengingatkan mereka akan kepentingan meneruskan perjuangan KEADILAN dengan mengangkat kebajikan rakyat dan memperjuangkan nasib mereka serta yang memerlukan pertolongan.

"Seberang Jaya ini milik KEADILAN, maka mereka perlu meneruskan gerak kerja menyantuni masyarakat setempat," katanya ketika mengadakan pertemuan dengan AMK Pulau Pinang yang disiarkan di saluran YouTube miliknya.

Dalam perbincangan bersama AMK negeri itu, Akmal juga berharap semua barisan kepimpinan dan ahli-ahli akan terus mempertahankan prinsip perjuangan parti.

"Selaku AMK, kita akan terus pertahankan prinsip perjuangan, jangan sekali-kali tunduk dan juga leka dalam soal jawatan dan kedudukan.

"Terima kasih kepada AMK Pulau Pinang yang terus komited sebagai satu pasukan dan meneruskan semangat bersama," katanya.

No comments: