MAHATHIR PELINGKUP PH


NIZAM AKA


✓ Bijak,Licin dan Licik permainan politik Madey dalam usaha dia nak menghancurkan PH..Dia tak calonkan dirinya tapi calonkan Shafie Afdal sebgai calon Pm..
✓ Kerana dia sedar dan tahu,siapa saja yang dicalonkan sebagai Pm,tak adapun kerajaan yang akan diperintah,dan calon Pm hanya akan kekal sebagai calon Pm kerana sesiapapun yang akan dicalon sbgai Pm tak akan cukup number untuk dilantik sebgai Pm.. Madey sedar semua itu ..
✓ Madey sengaja wujudkan kekalutan dan ketegangan dalam PH dlm isu calon PM kerana bukan jawatan Pm itu yang menjadi agenda beliau,tapi agenda utama beliau ialah untuk Menghancur Lumatkan PH dan berjaya menyekat Dsai daripada dilantik sebagai Pm..
✓ Tp malangnya ada pemimpin-pemimpin PH yang tak nampak atau sengaja buat-buat tak nampk permainan Madey itu..
✓ Lantak kau orang lah..

Imej mungkin mengandungi: 3 orang, teks yang berkata 'Jelas Mahathir, pertemuan itu mempersetujui agar Presiden Ibrahim Timbalan Presiden yang dipertikai, Mukhriz Mahathir akan mengisi jawatan timbalan menteri. Kata Presiden Amanah M kini sokong Shafie calon PM Dalam bersama, Presiden Amanah Mohamad Setiausaha Agung Sebuah klip media sosial memaparkan pengerusi Bersatu yang dipertikaikan, Dr Mahathir dengan Dr Mahathir pada Khamis merupakan pertemuan rasmi. Presiden Warisan Shafie Apdal sebagai calon perdana mkk Siapa Tun M Yang Nak Tentukan Org Itu Org Ini Sbgai Pm?Agenda Tun M Utk Hancurkan PH Semakin Menjadi Kenyataan.. M: Pemimpin DAP, Amanah setuju Shafie calon PM, Anwar dan Mukhriz calon TPM'




No comments: