PD TERUS MENYUMBANG

[ADMIN]
Sumbangan makanan berbuka puasa sebanyak 30 bungkus utk para pelajar Politeknik Port Dickson yg masih terkandas. Kesemua mereka adalah yang menyewa di kawasan Taman Politeknik. Penyerahan kepada En Redzuan, wakil pihak Politeknik Port Dickson.
Pejabat Parlimen dimaklumkan bahawa para pelajar Zon Tengah akan bergerak balik ke rumah dan kampung masing-masing pada Isnin akan datang.
Moga perjalanan pulang lancar dan didoakan keselamatan semua.
Imej mungkin mengandungi: 2 orang, orang berdiri
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, berdiri, langit, rumah dan luar
Imej mungkin mengandungi: 5 orang, orang berdiri

[ADMIN]
Pejabat Parlimen Port Dickson meneruskan sumbangan juadah berbuka puasa kepada para pelajar Politeknik PD yang masih terkandas.
Moga selamat pulang ke rumah masing-masing bermula esok hari.
Imej mungkin mengandungi: 4 orang, kanak-kanak, makanan dan luarImej mungkin mengandungi: satu atau lebih orang, orang duduk, motorsikal dan luar





4 Mei 2020

Pejabat Parlimen Port Dickson pada hari ini meneruskan agihan sumbangan barangan dapur kepada warga Port Dickson yang memerlukan.
Selain itu, wakil Pejabat Parlimen bersama Pengerusi PVATM PD & Ketua Kg Air Meleleh menziarahi seorang veteran tentera, En. Azman yang menghadapi masalah berjalan akibat kemalangan.
Seterusnya, pihak kami juga menyampaikan pelitup muka dan pembersih tangan kepada En. Redzuan, wakil Politeknik PD untuk diagihkan kepada pelajar yang mula pulang ke kampung halaman masing-masing, bermula hari ini.
Moga semua usaha ini membawa manfaat kepada semua pihak.
Imej mungkin mengandungi: 2 orang, orang berdiriImej mungkin mengandungi: satu atau lebih orangImej mungkin mengandungi: 2 orang

No comments: