BOLEH JADI FITNAH KEPADA MUDIR SEKOLAH AGAMA YANG LAIN


AHMAD SHAHRIL



Ada yg pelajar-pelajar nya hanya makan berlaukan sup bawang tapi klu lihat pengetuanya gah bergaya dgn vellfire dan mercedez.Nak bayar bil elektrik pun mintak sumbangan derma.






ASRAFF JEFFRY


Kawan saya diamanahkan untuk bagi duit kepada satu pusat Tahfiz pada setiap bulan oleh seorang Dermawan.

.

Biasanya dia transfer duit secara Online tetapi pada bulan kejadian,dia lupa. Mudir Sekolah telefon inginkan duit. Kebetulan dia ada berhampiran dengan Sekolah tersebut,dia pun ingin bagi duit tunai.

.

Saya pesan supaya ambil gambar atau apa-apa sahaja sebagai bukti. Bimbang Mudir tersebut telefon si Dermawan dan minta sekali lagi.

.

Ternyata ramalan saya benar. Dia telefon si Dermawan dan minta sekali lagi dengan alasan belum dapat bayaran bulan tersebut. Kawan saya tunjuk bukti kepada si Dermawan dan akhirnya Mudir itu mengalah.

.

Ini kisah yang berlaku di sekeliling saya. Manakala,kisah yang ramai orang lupa,seorang mudir yang juga anak kepada Ustaz Selebriti cabul pelajarnya Madrasahnya... Cari sendiri.


No comments: