MEROYAN PULUH TAHUN..HAPA PUN TAK ADA..WALAUN MAKAN TAIK KAH ?

 


AZIZI MOHAMMAD




Zdin Rahman Dunia Hati Lan Laga

Yang duk menyalak mcm njirr gila dlm ceramah kat cerok2 kampung, isu nak tutup kilang arak dan judi bila jd kerajaan ni adalah lebai pasyiah masa jd pembangang dulu..

X de kaitan pun dgn umno, sbb umno X janji pun nak hapus arak dan judi..masa 17 bln lebai passyiah jd kerajaan PNPas tunggul kayu hari tu lebai passyiah buat apa ??? duk gentel punai dlm jubah sambil isi tembolok bodooo ke ??? hahahahaha Description: 🤣Description: 🤣Description: 🤣Description: 🤣Description: 🤣

walaonbodo X payah nak bangkitkan isu ni dpn aku atau tag aku..buta buta jer kena kitai ngan aku..klu setakat tahu walak dgn pemimpin dan berfikiran jumud tanpa guna akal yg sibat baik X payah nak berdepan dgn aku laa walaonbodo..ko igt aku bahlol mcm korang ke ??? Description: 🤣Description: 🤣Description: 🤣Description: 🤣

Prof Dr Azizi Mohd

independent thinker

Jabatan Kajian Sains Politik

 

No comments: