NAK RAYA.....TAPI KENA KOMPAUN

 

Apa yang kau banggakan dengan berbuat begini?Budak-budak tu tak ada duit, terpaksa nanti minta dengan ayah dan ibu. Mana nak cari duit lagi? Dah lah kita nak menyambut raya ni.

Exco ni tak pernah masuk universiti ke? Tak pernah rasa hidup di kolej ke? Pelajar tak dibayar masa belajar. Macama dia boleh kata yakin kesemua pelajar itu mampu untuk bayar?

Aku pun jadi risau. Tak pasti kalau negara kita sekarang ditadbir oleh robot. Kerana sudah tidak ada peri kemanusiaan. Sebab kalau binatang pun yang tadbir, tak akan sekejam ini.

Raja Gelap

 

 May be an image of one or more people and text that says "Astro AWANI 1h.6 Mohd Akmal berkata kesemua pelajar yang dikompaun itu masih boleh membuat rayuan untuk mengurangkan jumlah kompaun tersebut dan pihaknya yakin kesemua pelajar itu mampu membayarnya. #AWANInews #HapusCOVID19 #DisiplinMalaysia EGER AK i TAN "AWAB BEOS ASTRO AWANI Tiada unsur aniaya pelajar dikompaun tidak pakai pelitup muka- Exco Perak"

No comments:

(function() { var d = document, w = window; w

ORANG BUKAN MELUAT PADA PROGRAM...ORANG TU MELUAT KE AWAK LA...BADIGOL