ADAKAH INI UNTUK KES YANG SEDANG BERJALAN

 

Hamdan Taha


Umno Pecat Muhyiddin, Mukhriz - Semasa | mStar


Kenyataan Tan Sri Muhyuddin hari ni bahawa darurat yang terlaksana ini semua urusan berjalan seperti biasa

Termasuk mahkamah tidak akan ada penanguhan kes. Semua kes akan berjalan seperti biasa. Kenyataan ini menarik untuk saya ulas...

Semua dah cantik dan betul dah kenyataan pm dalam perutusan darurat tetapi ayat mahkamah ni tak sepatutnya di masukkan di dalam kenyataan beliau. Semua dah kita tahu jika urusan seperti biasa kecuali dewan rakyat apa hal nak sebut mahkamah.....

Sebenarnya kenyataan itu nak bagi Najib,Zahid,Mat Maslan, Ku Nan dan Aziz Rahim dan sesiapa lagi la bahawa....aku ni PM ada kuasa besar dan bukan mudah nak jatuhkan aku....tapi kamu ada kes di mahkamah....kerajaan tak masuk campur....cuma kerajaan tak masukkan mahkamah sebagai darurat macam dewan rakyat....tu jer....kome yang nak jatuhkan aku tu....engkau hadap le mahkamah.....aku 8 bulan ni atas dari raja lagi.....kuat....tak boleh di tegur dan di jatuhkan pun.....baru kome ada akai.....


No comments: