SERANGAN TERHADAP ANWAR BARU BERMULA


Kak ida Abdullah


 Sesiapa yang percaya Saiful diliwat, ketahuilah bahawa BUKAN Anwar yang anda aibkan, TETAPI diri kamu itulah yang sedang diaibkan dengan daging busuk selayaknya menjadi santapan selama mana kamu tidak bertaubat dengan memohon maaf kepada insan yang kau cuba aibkan.

Semasa perbicaraan DSAI hanya yang berada di mahkamah atau luar mahkamah sahaja yang layak bercerita. Jika Saiful manusia bermaruah, kenapa dia tidak berani berjalan masuk ke mahkamah? Terpaksa disorok dan dibawa ke laluan lain? Bukankah dia mangsa rogol? Tentunya dia akan menerima simpati. Ya kasut menunggu untuk direjam! 

Sekurang-kurangnya Saiful diupah berjuta merekacipta cerita hanya kaki seks yang mampu percaya. Kamu yang gigih menyebar dapat apa pula? Gaji haram?

Boleh walaun terangkan kenapa Jamil Khir ambil duit zakat bayar peguam untuk halang kes Qazaf yang dibawa oleh DSAI ke atas Saifool di mahkamah syariah?

Boleh walaun terangkan bagaimana seorang manusia waras tak kencing, berak dan mandi kerana nak simpan bukti dalam duburnya? Dia tak solat tu saya tak kisah la... Tp tak berak, tak mandi, tak kencing? Kentut pun dah terpancut keluar bukti!

Pergi ke Hospital pun doktor dah sahkan yang dia tidak diliwat, tapi tak puas hati, dapatkan doktor yang handal sampai jumpa air mani! Walaun sengal, kau memfitnah perkara yang tiada, sedangkan kau tak malu, pemimpin rasuah baik dari ahli politik atau penjawat awam semua bangsa Melayu!

Itulah hukuman kepada Melayu yang gigih memfitnah maka Melayu menjadi hina sehinanya. Bila disebut pencuri, Melayu, penipu, Melayu, perasuah Melayu, pedagang agama, Melayu, semburit, Melayu! Kau tak rasa berdosa pula ambil duit dari mereka?

Apabila kau memfitnah saudara mu kau dah mengundang bala. Tidakkah kau rasa. Oops makan duit haram memang tak rasa! Tapi jangan lupa hukuman pemfitnah menunggu di sana. Mungkin kau tak percaya. Maka teruskanlah mengaib diri sendiri, mengumpul kudis yang akan zahir di negeri kekal abadi.




No comments: