SABAR...NANTI KITA SEMAK SEMULA KES MOKHTAR SENIK. RASA HATI AKU PUN 2 KALI KENA DAH KENA...TAK KAN SENGAJA...

Image may contain: 1 person, text that says "Mokhtar Dup 22j Saat org2 Anwar ghairah menunggu tarikh 13 Oct. Kerana dikatakan Anwar akan mengadap YDPA bersama senarai nama Ahli2 Parlimen yg menyokong beliau dan sekaligus akan menobatkan Anwar sebagai PM ke9. Namun hati saya tetap berkata tiada apa2 peralihan kerajaan yg akan berlaku. Bahkan kali ini politik Anwar akan sampai ke penghujung jalan mati. Itulah rasahati saya. Admin Fb UMS Kuala Lumpur"


Disaat orang lain menanti tarikh 13 Okt ini, aku masih menanti hasil siasatan kes Leena, kes seorang kononnya ulamak yang melarikan diri dengan kereta vellfire nya di sebuah stesen minyak setelah dikejar kantoi berhubungan dengan bini orang. Aku yakin lebai itu adalah orang yang sama dalam kes menunjukkan punainya di dalam mesengger untuk dilihat oleh Fikah. InsyaAllah, jika Anwar jadi PM, kes lebai ini boleh kita semak kembali.

WFAUZDIN NS

No comments: