AHLI-AHLI PARLIMEN SILA BERTENANG

 NORMAN RADZUAN


Genre filem pendek kelakar seram...

TAK BUAT KENAPA MACAM KENA SAWAN?

Tuan, saya nak buat repot polis terhadap DSAI yang mengatakan saya telah sain nama untuk sokong beliau. Dia menipu tuan.

S: Kamu sain ke tidak?

J:Tidak tuan.

S:Mana kamu tahu nama kamu ada?

J: Saya tengok dalam media sosial dan cakap cakap orang tuan.

S:Ada kamu lihat fizikal kertas yang ada nama kamu dan sain kamu?

J: Ya tuan. Nama ada tapi sain nya tak ada tuan.

S:Mana kamu tahu itu senarai nya?

J: Errrr...err...Saya agak je tuan.

S:Mana kamu tahu DSAI sudah keluarkan senarai nama?

J: Saya tengok senarai tu kat media sosial dan dengar cakap cakap orang.

S:Kamu pasti itu senarai yang sah?

J: Errr... Err...ntah la tuan.

S&J: . Hah... Pegi balik.... Kamu ni sedang gelabah... Kamu sedang takut... Pi balik... Semayang tolak bala.... 

CC: Buat DS Anwar cukup-cukup lah anda buat kenyataan Akhbar. Yang positif kenyataan kamu Saham melonjak naik... Ygan negatifnya kamu buat ramai orang politik tak karuan... siang malam ratib Anwar...Anwar.. .Anwar... stress Datuk Seri. Patut Datuk Seri bukan suruh rakyat bertenang tapi suruh MP-MP bertenang. Kami rakyat ok je.... kekal tenang.

 

No comments: