RAMESH RAO DAKWA DAP MENERIMA SOFTWARE UNTUK MENJATUHKAN KERAJAAN MELALUI FB ??


 

IBRAHIM MAT ISA


Ini dia BALACI ternakan Rosmah. Dengan bantuan cybertroopers Rosmah yang disebut oleh saksi mahkamah dalam kes dihadapinya, mereka mulakan kerja kotor ini.

 Walaupun dengan merekacipta pembohongan, mereka telah mula semarakkan fitnah kebencian terhadap DAP. Maka itu, anda semua mesti berhati-hatilah.

 Kepada cybertroopers rakyat, Sila serang balik, lawan balik dan jangan bagi peluang penipu penyangak dan pembelit agama dan bangsa ini bermaharajalela sampaikan rakyat diperkosa minda mereka.

Anda tonton video ini dan amati ungkapan si  BALACI ternakan BN ini. Lihat bagaimana licitnya ungkapan tapi penuh dengan penipuan.

Apa point dia?

 

~ DAP menempah software hebat untuk sebar fitnah dalam beberapa minit. Anda fikir Facebook tak gelak dengar BALACI ni punya auta? Dengan Whatsapp kepunyaan Facebook, mesej anda sampai ke penerima sebelum sempat anda kelip mata.

 

~ DAP guna isu tertentu setiap kali PRU. Semua isu kita akan bubuh dan hentam BN dan parti gabungan mereka. dan semua itu berfakta, lihat Nasib Najib bagaimana mahkamah menjatuhkan hukuman. Apa itu fitnah?

 

Justeru, laskar siber rakyat tak usah diam diri. Dapat maklumat seperti ini terus sebarkan. Penting supaya kita pintas pembohongan dari penyamun dan penyangak seperti Ramesh Rao ini dan perbetulkan supaya minda rakyat terima maklumat benar.

 

No comments: