MOHON KERJAJASAMA UNTUK KUMPUL MAKI HAMUN TERHADAP DSAI

Image may contain: text that says "Zubaidi Sudin 13 Jul Shbt2 tolg SS status & komen anai2 PANTUK yg hina, maki hamun DSAI sbb lapaq nak jd KERAjaan. Simpan. Depa tak layak dpt jawatan."

MOHON KERJASAMA SAHABAT SEMUA.

Assalamu'alaikum sahabat FB. Masih ingat permintaan saya pada 13 Julai? This is not a drill. This is real. Ini bukan percubaan ye, ini betul-betul.

Saya nak mohon kerjasama saahbt sekalian. Tolg SS status, komen dan postin-posting yang relevan dngan perkara di bawah, terutama daripada mereka yang memang BERJAWATAN dalam parti. Boleh PM kepad saya untuk dikumpulkan. Ia perlu direkodkan. Mereka pun tak perlu risau bukan boleh report polis pun. Description: 😁

JIKA semua nak bekerjasama di dalam satu pasukan PH di bawah kepimpinan DSAI mereka pun patut tahu dengan siapa mereka perlu berhati-hati dan setakat mana kepercayaan boleh diberikan sbgai langkah berjaga-jaga.

Ingat, saya dah sebut sebelum ni. Kita TIDAK MENOLAK kerjasama dengan mereka yang pernah tikam belakang kita sekalipun JIKA mereka IKHLAS.

Tapi...."TRUST MUST BE EARNED, NOT GIVEN". Bermakna mereka perlu berusaha mendapatkan kepercayaan sebab ia tidak semudah itu boleh diberikan.

Wallahualam.

Mohon kerjasama. Saya dahului dengan ucapan ribuan terima kasih.
- Zus Din
2 September 2020



No comments: