HUKUM BERUBAH IKUT KEPENTIGAN PARTI?


Image may contain: 1 person, text that says "Harakahdaily இன்ள Langkah politik disusun ikut panduan Nabi 2020 September f Harakahdafly KUALA LUMPUR: Langkah diambil dalam menggerakkan perubahan politik negara yang berlaku mutakhir ini adalah menerusi hikmah daripada petunjuk Allah S.W.T sebagaimana dilaksanakan Nabi Muhammad S.A.W."

Petik lagi nama Nabi. Dulu petik nama malaikat bertakbir. Waktu kerajaan perak bawah YB Nizar (Pas) tumbang kerana beberapa Adun lompat dan khianat pada tahun 2009 dulu, Umno ambil alih MB waktu itu kiranya ikut panduan Nabi la ye? Masa tu kenapa keluar ayat lain dan kutuk rampasan kuasa? 

Sebab yang dirampas di Perak itu milik Pas? Sekarang ini kerajaan PH dirampas dan Pas pula subahat jadi perampas, maka hukum berubah?
Wahai walaun, korang masih tak nampak lagi ke penjual-penjual agama ini memperbodohkan korang. Yang untung mereka, dapat jadi menteri. Korang tukang jerit takbir, pacak bendera dan hulur derma je? Akan datang jangan terperanjat kalau hukum berubah lagi jika mereka hilang kuasa.

WFAUZDIN NS


No comments: