PAS KINI SAH KIANATI AHLINYA

[ 25 November 2009 ]
Ahmad Sayuti Basiron


Gabungan Pas-UMNO resipi terbaik menang PRU15



TG Nik Aziz panggil saya ke Rumah Kelantan, Jalan Stonor, KL. Topik perbincangan "pembuktian kerja khianat" pimpinan utama Pas buat pakatan sulit Umno.
Saya pasangkan rakaman ucapan² si pengkhianat. TGNA titiskan airmata, berdiam lama, seraya berkata "...saya dah tua, tapi belum pun mati. Tapi mereka dah tak sabar mahu khianati rakyat & party".


Ratusan kali Tok Guru dan puak-puak jahat Pas tu berbohong pada ahli "...kami tak buat kerja sulit denganUmno"
TGNA kata "saya nak ludah muka pengkhianat itu".
Mereka hanya lakukan bohong bohong bohong, tanpa rasa dosa, takutkan doa laknat oleh rakyat dan ahli mereka sendiri.
Bahkan sikit pun ayatullah Tok Guru itu tak rasa dosa berbohong terbuka....
Esok nya lepas perjumpaan bersama Mursyidul Am yang turut dihadiri Tuan Hj @Anwal Bakri....
Saya buat pula Laporan Rasmi kepada JK Tatatertib Pas pasal puak-puak celaka yang khianati party itu.

[ TG Nik Aziz ] : "celakalah" mereka yg sekongkol lakukan kudeta mandat rakyat di Perak.
[ Pimpinan Pas penuh bangga ] : Terima kasih Zamri/BN atas jasa anda lakukan rampas kuasa Perak pada 5 Februari 2009 hingga jatuhnya MB Nizar Jamaluddin (sekarang pimpinan utama Amanah).
HARI INI kita sedang melihat betapa satu persatu kaffarah "celaka" jatuh pada ramai pengkhianat Pas disebabkan sokongan pada pengkhianatan itu...

Berkali-kali saya dipanggil dan ditanya dengan pelbagai pembuktian saya nyatakan.
Seminggu lepas saya berhijrah ke luar Negara beberapa tahun.
Pimpinan-pemimpin party datang berjumpa saya di luar Negara, meminta beberapa pembukti kerja celaka kawan-kawan mereka itu.
Cikgu @Mustafa Ali beberapa kali call saya...
Saya serahkan apa yang dimahukan....
Hari ini semua bukti saya simpan sebagai sisipan sejarak kelak...
Jangan kata puak yang berjubah berserban dan bercakap agama dalam ucapan semuanya punyai watak Nabi atau ulamak.
Ramai sebenarnya Tok Guru dan lebai party berlabel agama itu adalah kaki dusta, dan bertaqiyyah demi kuasa dan harta...
Kita dekati mereka, kita akan kenal...

No comments: