TERUKNYA SIKAP PAS TERHADAP AHLINYA

Nizam Aka

✓ Kebusukkan hati dan perangai buruk sesetengah pimpinan Pas semakin terserlah sejak mula berkasih sayang dengan umngok..
✓ Memang tepatlah jika dikatakan "Semua yang Dinafikan Oleh Pas Dahulu,Kini Menjadi Knyataan Satu Persatu"..
✓ Dan memang tepatlah jika dikatakan "Akar Umbi Pas Ditipu Oleh Pemimpin Pas Selama Ini"..
✓ Bukti terbaru ialah kenyataan dari makluk yang begitu ingin bermesra dan bercinta dengan Umngok iaitu SUA Pas,Takiyuddin..
✓ Bersusah payah pnyokong Pas pertahankan Kjaan Pas Perak yang dimenangi pada tahun 2008 dari dikhianati secara pintu belakang oleh umnobn..
✓ Ada antara mereka yang tidur di ataa  jalan untuk menghalang kereta Sultan Perak agar tidak menerima kjaan pintu belakang umnobn..Mereka tidur di atas jln bagi menunjuk tanda protes dgn kerja-kerja jahat umnobn..Akhirnya ada ada yg ditangkap,ada yg dipenjarakan dan berpisah dgn kluarga dan yg cedera dlm kjadian itu..
✓ Malah,Atgna turut mngelarkan mereka yang bertanggongjwb dlm rampasan kuasa itu sbgai celaka dan pasiq..
✓ Malangnya,tersiar video ucapan Takiyudin yang penuh sanjungan memuji perbuatan umnobn yang merampas dan menumbangkan Kerajaan Pas/PR di Perak..Segala kata memuji diberikan kepada umnobn yang merampas dan menumbang kjaan PR di Perak..
✓ Tak tahulah,mungkin dia juga nak berterima kasih kepada kjaan bn dalam kes ustaz ibrahim libya kot?
✓ Manusia jenis apa yang tak reti dan tak pandai menghargai kesusahan dan pengorbanan pnyokong sendiri..
✓ Mmg tepat dan benar jika rakyat mula menggelarkan pemimpin pas sebagai "Suka Berbohong"..
✓ Tapi kerana sikap walaq pnyokong Pas yang dah smpai tahap buta dan rabun,terus mnyokong pemimpin Pas..kesian..kesian..
mkk.



No comments: