SUMPAH RAKYAT MAKAN PEMIMPIN


Mohd Nizam

Teringat bila encik politik balik ke Ladang cluny SLIM RIVER Pepagi... Hantar isteri untuk membuang undi disana, siap undi terus balik ke puchong untuk encik politik buang undi di putra perdana pula.. Penat memandu tika itu jalan jem... Demi undi dan niat untuk ubah kerajaan baharu... TETIBA dengan kesusahan RAKYAT TERBANYAK berlaku perubahan Kerajaan dengan cara MUDAH. PINTU BELAKANG, IKUT ATAP dan paling TERKESAN SEKALI bila PENGKHIANATAN TERJADI...

MUNGKIN APA YANG TERJADI DI MALAYSIA INI KIFARAH@BALASAN ALLAH TERHADAP PENGKHIANATAN TERHADAP MANDAT RAKYAT TERBANYAK

PRU ke-14.

1. Seorang lelaki tua berumur 74 tahun...hadir ke tempat pengundian dan berjalan dengan menggunakan tongkat. Dia agak uzur pada masa itu tetapi tetap hadir bagi menunaikan tanggungjawabnya kepada Negara. Hari ini...dia masih lagi hidup danmasih di panjangkan umur oleh Allah swt.

2. Seorang ibu tunggal yang dhaif (turut memelihara 3 orang anaknya yang cacat). Sejak suaminya meninggal dunia, dia seorang sahajalah yang mencari nafkah untuk keluarga. Beliau turut mengundi pada PRU ke-14.

3. Seorang rakyat Malaysia yang bekerja di Jerman, menggunakan wang simpanannya untuk pulang ke Malaysia bagi meraikan PRU 14.. Dia pulang dengan membawa isteri dan 3 orang lagi anak2nya yang terpaksa 'ponteng' kelas demi SIMPATINYA mereka kepada negara tercinta walaupun terpaksa merantau demi mencari rezeki untuk keluarga.

4. Seorang pelajar perempuan dari sebuah Universiti awam, terpaksa menaiki bas tambang dari Perlis ke JB semata-mata menunaikan tanggungjawab buat pertama kali bagi dirinya. Bangga sungguh dia pada hari itu.....

5. Seorang pelajar perempuan Universiti di Amerika, menggunakan duit simpanan beliau semata untuk menghantar kertas undi beliau dan rakan2 ke Malaysia. Beliau turut handcarry beberapa kertas undi yang diterima semasa transit pesawat di negara lain.

Untuk makluman Tuan2 dan Puan sekalian.....kelima2 mereka seperti di atas, telah menggunakan akal yang jelas semasa membuat pilihan dan mereka telahpun memilih Pakatan Harapan untuk mentadbir negara. Maka, PH menang dengan sokongan jitu rakyat malaysia yang terdiri dari pelbagai kaum, bangsa dan agama.

Maka, tidak salah rasanya jika saya mengatakan di sini bahawa, pimpinan Yiddin dan Pakatan nasional hari ini telah mendapat MUSIBAH, MALAPETAKA dan KECELAKAAN akibat kemurkaan dari Allah SWT kerana mereka (PN) telah menghina rakyat yang telah berjaya menolak golongan2 KLEPTOKRAT, perasuah, pembunuh dan pencuri2 lahanat semuanya itu!. Hati2 mereka hancur luluh, jiwa mereka terganggu dan mereka mula berdoa kepada Allah.

Saya yakin...orang2 seperti di atas (yang di hina oleh PN) 𝗧𝗜𝗗𝗔𝗞 𝗔𝗞𝗔𝗡 𝗗𝗔𝗣𝗔𝗧 𝗠𝗘𝗠𝗔𝗔𝗙𝗞𝗔𝗡 Yiddin serta Azmin Ali dan akibatnya...mereka mula mengeluarkan perkataan2 buruk dan turut berdoa untuk mencelakakan Yiddin, Azmin, Zuraida dan PN itu sendiri. Maka, doa dari orang2 yang di tipu dan teraniaya ni kan...telah di makbulkan oleh Allah SWT (walaupun ada pihak lain turut terpalit dan terkesan dengan pelbagai masalah negara termasuklah serangan Covid-19).

Tak percaya? Maka percayalah dan ada bantahan tak? Tanya jer ni.


No comments: