MALU AKU NAK MINTA TOLONG

Imej mungkin mengandungi: 1 orang, teks yang berkata 'BULUH MUDA'Legasi Tok Guru

Besarnya jiwa bekas menteri DAP yg dihina oleh walaun dan pentaksub bangsa selama 22 bulan yg lalu. Masih setia menawarkan diri untuk negara...

Sedarlah walaun dan pentaksub bangsa perjuangan anda hanya palsu dan tidak berpaksi kpd situasi sebenar di Malaysia




Imej mungkin mengandungi: teks yang berkata '26 mins gembira YB Dr Khairuddin Menteri Perusahaan Perladangan dan Komoditi meneruskan dasar halatuju penanaman buluh yang ditetapkan oleh saya pihak Lembaga Industri Kayu-Kayan (MTIB) pada tahun lepas. Saya Menteri baru sedar kenyataannya yang membidas cadangan saya pada tahun lepas (3 2019) adalah kurang cerdik kerana beliau tidak dapat gambaran yang jelas berkenaan cadangan penanaman besar-besaran. Selain mungkin tidak bertajuk "Lupakan Tanam Buluh" yang disiarkan di Utusan Malaysia waktu itu sebenarnya diputar-belitkan oleh pihak akhbar pada waktu itu. Sekiranya YB Ust Dr Khairuddin mendapat pandangan cadangan tentang perlaksanaan penanaman buluh ataupun isu-isu di bawah kementeriannya, saya akan sudi membantu.'





No comments: