NEGARA SUDAH ADA PAKAR TANGKAP COVID 19 LETAK DALAM BOTOI.JOM KITA BACA STATUSNYA

Imej mungkin mengandungi: 1 orang, teks



Selain kita punya Menteri Kesihatan yang bijak mengulas dengan berbagai teori dan kajian yang agak "canggih", malah dikritik oleh WHO, malah  di kenali dengan DOKTOR AIR SUAM,dan Malaysia dikenali kerana teori air suamnya.

Kemudian sebelum teori air suam, muncul RAJA BOMOH DUNIA yang pagar dunia dari serangan virus berkenaan...itu pun telah muncul di TV China dengan teropong ajaibnya...

Namun tuan puan jangan risau, ada lagi seorang yang memuatnaik taraf lebih menarik, iaitu tangkap Virus masuk dalam botoi.Kisah dari statusnya nampaknya agak menarik.Kerja tangkap Virus.


Kita juga percaya jika keadaan ini berlaku, rakyat nak cadangkan Menteri Alam Sekitar , ambil lebai ini bekerja supaya dia dapat tangkap virus ini dari kumbahan dan masuk dalam botoi. Amacam ?Hebat bukan.




Imej mungkin mengandungi: 1 orang, duduk, teks yang berkata 'Abdul Majid Hasan 4 hrs hrs video telah menangkap dan mengurung (bukan selamanya) convid-19 ke dlm botol. Botol ini saya isi air. Saya simpan dlm freezer bersama dgn botol air lain yang kosong dari covid-19. Selama tempoh 5 hari botol berisi covid-19 tidak membeku sedangkan botol air biasa beku dalam tempoh 6 jam.'




No comments: