KEMANA HILANGNYA MENTERI YANG MENGEPALAI NADMA?

Nizam Aka

Salah satu agensi yang paling penting di kala rakyat berdepan dengan sebarang bencana ialah Agensi Pengurusan Bencana Negara(NADMA),dan inilah menteri yang mengepalai Agensi Nadma..Tapi di mana menteri ini sekarang?
Imej mungkin mengandungi: 4 orang, termasuk Zanirun Baba, teks yang berkata 'Menteri Datuk Seri Atas PelantikanSebagai Jabatan Perdana Menteri Khas) Yusof Selamat Datana ke Portal NADMA! mkk Menteri: 'Kereta Terbang' Sudah 85 Peratus Siap Di Mana Menteri Yg Mengepalai Agensi Pengurusan Bencana Negara Di Kala Rakyat Berdepan Dgn Wabak Covid 19? Atau Masih Sibuk Ronda2 Dgn Kereta Terbang Idaman?Inikah Standard Menteri Yg Muhyiddin Percayai?'
Dalam keadaan rakyat bertungkus lumus dengan wabak bahaya ini,belum terdengar walaupun sekali suara menteri yang berkaitan dengan bencana dalam negara ini?

Mngkin tengah terbang ke hulu ke hilir dengan Kereta Terbang yang diidam-idamkannya sebelum ini? Jadi,apa yang rakyat Malaysia boleh harapkan dengan menteri yang telah menjadi bahan lawak jenaka semasa PH mentadbir negara sebelum ini?


No comments: