AMALAN SALAH PUAK PAS






IBRAHIM MAT ISA

Amalan salah puak PAS

Nampak sengit juga pertarungan berselimut rasis dan asobiyah ni. Member sedaerah aku di Kedah kerap call masa berkempen ni, biasalah membawanggg! Padahal dia dulu macam aku, taksub hijau patah sayap bertongkat paruh warna hijau Description: 😁

Cerita member aku ni, puak PAS geng PN tu duk kempen lepas solat jemaah di kampung dia suruh undi Cikgu Azman (pengkhianat Lunas) sebab lawan dia Karupaiya wakil PKR-PH(sebab depa kata dia ni Hindu). Alasan depa Azman tu mewakili orang Melayu, Islam lagi. Karupaiya tu Hindu bla bla bila..

Then, member aku tanya kalau di Sungai Petani lagu mana? Boleh ka kami sokong Dr Taufik sebab dia tu Hafiz quran, Melayu Islam juga.

Puak hijau tu keluarlah depa punya alasan kononnya di Sungai Petani diharuskan sokong Dr Robert (pengkhianat juga) sebab dia orang kita, dia sokong perjuangan Pas sebab tu duduk dalam PN.

Member aku tak berani maki sebab malu alah dengan tok imam, dia pula orang masjid.

Ermmm.. nasib baik bukan aku yang ada situ. Kalau tidak, siap la puak hijau keparat tu..

 

No comments: