KERAYAN KA NAJIB...SANA SINI TAK TENTERAM

 



Steven Sim Chee Keong 沈志 

peorlc6mih050u100ag  · 

Najib nak debat, saya on.

Nampaknya Dato' Seri Anwar Ibrahim berjaya menginsafkan Dato' Sri Najib Razak pasal budaya berdebat.

Saya masih ingat, dulu masa dia jadi PM, Najib kata debat bukan budaya kita.

Sekarang lepas berdebat dengan Anwar, dia nak ajak Sdr Kit Siang berdebat pula.

Saya rasa tak perlulah Sdr Kit Siang sambut benda ni. Dia kan dah bersara.

Kalau Najib benar-benar ikhlas nak debat, ayuh, saya sambut. Dia ajak Sdr Kit Siang debat dalam Bahasa Inggeris, ok saya on!

Dato' Sri dan saya, we debate in English. Masa dan tempat, Dato' Sri sila kemukakan.

Macam mana? Jangan pula nak hantar orang lain.

Dulu saya pernah ajak Dato' Sri nak pantun battle, Dato' Sri tak layan.

https://www.facebook.com/471097352961385/posts/2607507629320336/

La ni kita debat.

Najib Razak saya tag Dato' Sri.

On?

No comments: