PESANAN BUAT AHLI DARI RAFIZI

 

Terima kasih kepada semua sahabat-sahabat yang menghantar pesanan di media sosial, SMS, WhatsApp, email, telefon dan komen-komen.

Saya hargai semuanya tetapi saya akan ambil masa sedikit untuk menjawab satu persatu.
Saya harap kalau ada yang telefon tetapi tidak berjawab, jangan kecil hati sebab saya sebenarnya kerja 10 pagi (dan selalunya balik 9 malam) di pejabat, bukan ahli politik sepenuhnya.
In Sha Allah kalau ada rezeki dan kelapangan, saya jawab.
Kepada yang ingin menghantar jemputan, pertanyaan dan lain-lain, sebaiknya hantar ke email rafiziramliatkeadilan@gmail.com
Saya tidak ada pembantu atau pegawai, semua saya buat sendiri termasuk laman-laman media sosial saya, jadi memang memakan masa sedikit.
Saya harap sahabat-sahabat beri sedikit ruang kepada saya berlari-lari anak dahulu. Saya sudah lama hidup sebagai orang kebanyakan jadi ambil sedikit masa untuk biasa dengan rutin baru.
Tema hari ini ialah #berlarianak
Untuk membina kembali keyakinan rakyat kepada budaya dan seni politik yang kita bawa, kita juga kena mula dengan berlari-lari anak.
Saya juga kena rajin berlari-lari anak setiap hari kalau tidak sah gemuk balik 🤣
May be an image of 1 person and outdoors


No comments: