GIGIHNYA WAKIL RAKYAT INI MEMBANTU WARGA TUA. RASANYA WAKIL RAKYAT MELAYU TAK SEGIGIH INI.DIA TOLONG SEMUA BANGSA.

 

STEVEN SIM


Dua hari lepas saya dapat panggilan dari Hospital Bukit Mertajam bagitau bahawa Uncle Ah Hock dah boleh keluar hospital.

Saya minta tangguh sehari sebab saya cuba nasihatkan Uncle agar jangan balik ke rumah tinggal seorang diri kat sana. Description: 🙏🏼

Saya dah aturkan sebuah pusat jagaan warga mas swasta yang mempunyai kemudahan perubatan untuk Uncle. Description: 💊Description: 🏥

Asalnya Uncle Ah Hock memang berdegil nak balik rumah sendiri. Tapi akhirnya dia mengalah. Description: ☺️

Bukan apa Uncle, jangan marah, saya hanya bimbang kalau Uncle seorang diri kat rumah, nanti ada apa-apa, tak ada orang yang bantu. Bukan setiap kali bernasib baik ada jiran yang perasan dan call ambulans.

Terima kasih kepada rakan baik saya Dr Hans Lim yang mengendalikan pusat jagaan warga mas tersebut kerana sudi menjaga Uncle Ah Hock. Sekurang-kurangnya saya boleh lega sikit Uncle ada orang jaga sehingga dia sembuh sepenuhnya. Description: 🙏🏼

Saya akan tanggung segala perbelanjaan di pusat jagaan warga mas sehingga Uncle pulih sepenuhnya. Kalau masa itu dia mahu balik rumah, baru kita tengok macam mana. Description: ❤️Description: ❤️Description: ❤️

Bukit Mertajam keluarga saya. Tak kira apa kaum dan agama, selagi saya mampu, saya akan jaga semua. Description: 🇲🇾

 


No comments: